Predlagam, da vržeš ta motor ven in kupiš drugega dobrega rabljenega za par sto eur in zmontiraš nazaj not.
To je klasičen avto, tudi neznalec ne more ravno kej zajebat, če menjaš cel motor, je pa treba malo več potrplenja in volje ter kak dan švicanja. Je pa potem večji užitek se peljat, ko veš da si sam zrihtal. Pomaga tudi striček google in slikanje vsega kar razmontiraš, da veš kako je izgledalo, preden si razstavil in seveda označevanje.
Se ne smem spomnit, ko sem prvič v življenju menjal motor pri Zastava 101 Poly in to doma pred hišo in brez dvigala za motor, adijo pamet, na veliko soboto ven, pol pa na veliko nedeljo nazaj not drug motor, pa pol ko ni šlo skup, pa je foter glih od maše pršu, pa u beli srajc u kravat pomagu, pol pa šmir na srajc, pol je pa bil cel cirkus ker sem to delal za tak velik praznik....
Sam zvečer sem se pa že peljal, roke pa poklane kot bi salamoreznico popravlju.
Tko sem delal tirkrat; prvič, zadnjič in nikoli več.
Pa ne kupuj od kakega zlatarja, obnova tega v kolikor ni samo prepihalo ventile(obnova glave cca 400 eur z demontažo in montažo)
se ne splača, ker bo to 1000 eur do 2000 eur prec.
Jaz sem take projekte včasih delal za veselje tudi drugim, pa še kako pivo so dobili vmes, ko so prišli na ogled ali čakali, če je bilo kaj manjšega za popravit.
Zdaj pa ne več, ker ko sam kaj rabim, kar ne znam ali ne morem narediti, moram vedno, če hočem eno kvaliteto dobro plačat.
Posledično, ker ne delam več za malico in pivo, tudi gužve ni pred mojo delavnico, posebej sobote in nedelje imam zdaj frej
Zanimivo pa je to, da tisti redni talenti, ki so prej skoraj vsak drug vikend viseli pri meni, zdaj raje plačajo drugim, da jim popravijo avto.

Mogoče sem pa tok slabo nardil ,da ker je bilo zastonj je bilo pa dobro
Tukaj boš težko našel koga, ki ti bo delal za pivo in malico, mogoče pa, upanje umre zadnje.
lp