Mercedes 190e "šestak"
Posted: 04 Jan 2020, 19:53
3 leta že mineva od kar mi je uporabnik tega foruma povedal za tega Mercedesa, ko sem mu prodal svojega z 2.5 dieslom pod pokrovom motorja.

Tisti ki redno spremljate forum, bote vedeli za kateri avto se gre. Prodal sem ga samo iz razloga ker je bil to drugi avto, registriran samo čez leto in sem v zadnjih dveh letih pred prodajo naredil komaj okrog 2000km, kar pa za dizla ni ravno najboljše. Kupec pa mi je posredoval kontakt od prodajalca 190tke z bencinskim motorjem, in to po kobituri največjem v tej karoseriji, m103 - 2.6. Oglasa sicer na avtoscout - u sicer ni bilo več, lastnik pa ga je še vedno prodajal. Bil je drugi lastnik, od leta 2001, od takrat je hranil vse izpiske iz tehničnih pregledov in račune od popravil imel je še račun od nakupa novega avta, 1. lastnik je bil doktor iz Barcelone. Avto ma dosti opreme, kasneje sem preko kod ugotovil da še nekaj več kot je bilo omenjeno. Klima, 4x el. pomična stekla, ASD zapora diferencijala, ročni menjalnik - šalthbel oblečen v usnje, original sport vzmetenje, mali volan oblečen z usnjem in pa usnjene sedeže. Sedeži niso bili vgrajeni v tovarni, ampak v servisu 2 meseca po prihodu vozila, marca 1991, dokazano z računom v vrednosti novega Yuga
. Edin problem ki se je pojavil pred nakupom, je bil ta da se je avto nahajal v Barceloni
No, vseeno smo šli na izlet in ogled tekme lige prvakov
, po cesti
. Ob ogledu se je izkazalo da je bil avto podrsan po obeh straneh, brez kleparskih popravil pločevine in priprave avta pobarvan cel, razen strehe. Kar pomeni debelo pokitan, robovi tesnil in kljukic pobarvani.... Lastnik pa prijazen in pošten, bivši razvojnik Jaguarja, ki sedaj živi v Newcastlu in je avto prodajal iz enakih razlogov kot jaz dizla.
Drugače avto na splošno ok,
malo mastil izpod glave motorja - standard za m102 in m103 motorje. Dokaj redno servisiran s strani Mercedes specjalista. Znakov rje niti približno, motor je deloval super, tako mrzel kot topel.


No na licu mesta se nisem odločil za nakup, tudi tisti dan ne. Cena sicer napram drugim oglasom s podobno opremo in prevoženimi kilometri za pol manjša. Zapeljali smo se še do Valencie, kjer sem si ogledal še nekaj starodobnih vozil in akvarij
Nazaj grede so na ustavljali na vsaki kontroli prometa, kako ne potovali smo s passatom iz leta 2001 brez EU tablic
No čez 14 dni premišljevanja doma sem kontaktiral prodajalca in se dogovoril z njim, nakazal denar in čez dober mesec je avto prišel v Ljubljano. Takoj je sledil servis z menjavo vseh filtrov, vseh tekočin, pregledom in grobim čiščenjem. Takrat sem bil še uslužbenec pooblaščenega servisa, tako da sem vs material vgradil original MB.




Tisti ki redno spremljate forum, bote vedeli za kateri avto se gre. Prodal sem ga samo iz razloga ker je bil to drugi avto, registriran samo čez leto in sem v zadnjih dveh letih pred prodajo naredil komaj okrog 2000km, kar pa za dizla ni ravno najboljše. Kupec pa mi je posredoval kontakt od prodajalca 190tke z bencinskim motorjem, in to po kobituri največjem v tej karoseriji, m103 - 2.6. Oglasa sicer na avtoscout - u sicer ni bilo več, lastnik pa ga je še vedno prodajal. Bil je drugi lastnik, od leta 2001, od takrat je hranil vse izpiske iz tehničnih pregledov in račune od popravil imel je še račun od nakupa novega avta, 1. lastnik je bil doktor iz Barcelone. Avto ma dosti opreme, kasneje sem preko kod ugotovil da še nekaj več kot je bilo omenjeno. Klima, 4x el. pomična stekla, ASD zapora diferencijala, ročni menjalnik - šalthbel oblečen v usnje, original sport vzmetenje, mali volan oblečen z usnjem in pa usnjene sedeže. Sedeži niso bili vgrajeni v tovarni, ampak v servisu 2 meseca po prihodu vozila, marca 1991, dokazano z računom v vrednosti novega Yuga



No, vseeno smo šli na izlet in ogled tekme lige prvakov






No na licu mesta se nisem odločil za nakup, tudi tisti dan ne. Cena sicer napram drugim oglasom s podobno opremo in prevoženimi kilometri za pol manjša. Zapeljali smo se še do Valencie, kjer sem si ogledal še nekaj starodobnih vozil in akvarij



No čez 14 dni premišljevanja doma sem kontaktiral prodajalca in se dogovoril z njim, nakazal denar in čez dober mesec je avto prišel v Ljubljano. Takoj je sledil servis z menjavo vseh filtrov, vseh tekočin, pregledom in grobim čiščenjem. Takrat sem bil še uslužbenec pooblaščenega servisa, tako da sem vs material vgradil original MB.


