VW LT-35D - Camper
Posted: 30 Aug 2019, 18:29
Zdravo,
Bom še jaz predstavil mojega. Letnik je 1977, izdelan v Nemčiji, dodelan v Belgiji in prenovljen pri meni doma. Je star, počasen, neproblematičen, ravno pravšnji za upokojence. Motor je tako Perkins, 2.7D, neuničljiv in vedno prvi
. Kupljen je bil Aprila 2017, le 1 kilometer od doma, najbolj zanimivo pa je to, da sem ta avtodom prvič videl že leta 1999 v Rovinju, takrat še v lasti lastnika iz Belgije. Bil je naprodaj ampak takratna cena ni bila dostopna. Leta so nato minevala in nekega dne na sprehodu sem ga zagledal pod drevesom tako rekoč "doma". Stopil sem v kontakt z novim lastnikom, ki ga je takrat kupil od lastnika iz Belgije in ga kupil. Ob nakupu sem dobil tudi originalni račun in druge dokumente in pogodbe. Uradno sem 4. lastnik.
Tako je izgledal pred nakupom





Doma sem ga temeljito očistil


Najprej sem se lotil notranjosti. Kompletnega sem oskubil do gole konstrukcije in začel iz nule. Ker naj bi avtodom bil narejen po naročilu je kompletna nadgradnja narejena iz aluminijastih profilov.



Prvo sem na še obstoječi stirodur dodal še 2cm novega.

Nato sem se lotil tal



Zaradi starosti je bila velika večina oken počenih ali zbledenih,. Zamenjal sem 7 oken od skupno 9. Staro je ostalo samo okno na vratih in v kopalnici. Nekatere odprtine sem moral malo predelati, ker takrat nisem dobil oken v točno takih merah kot so bila v originalu. Zamenjal sem tudi strešno okno in ga vgradil na drugo mesto.




Sledil je strop in prenova sanitarij







Na koncu še pohištvo in spalni del. Poleg vsega je v avtodomu vgrajen tudi dodatni hladilnik in prenosna klima.





Zamenjal sem tudi sedeže

Toliko o notranjosti. Zunaj je bil avtodom kompletno prebarvan, podvozje je na novo zaščiteno, zamenjani so bili amortizerji, zavore, in ostali potrošni materiali. Na motorju je narejen servis, zamenjan alternator, obnovljena črpalka za gorivo in šobe, vgrajen je nov rezervoar za gorivo, vgrajena je bila tudi tenda dolžine 4 metre, vzvratna kamera, zamenjana je tudi voznikova šipa, nameščene nove gume in še veliko drugega.








Na streho sem po vzoru ameriških avtodomov namestil tudi cerado zaradi lažjega čiščenja (streha je bila iz golih steklenih vlaken) in boljše zaščite pred vremenskimi vplivi.

Pa še končni izdelek




Za konec pa je dobil še modni dodatek, staro poljsko prikolico, ki je ob pridobitvi zgledala bolj kot odpadek.





Bom še jaz predstavil mojega. Letnik je 1977, izdelan v Nemčiji, dodelan v Belgiji in prenovljen pri meni doma. Je star, počasen, neproblematičen, ravno pravšnji za upokojence. Motor je tako Perkins, 2.7D, neuničljiv in vedno prvi

Tako je izgledal pred nakupom





Doma sem ga temeljito očistil


Najprej sem se lotil notranjosti. Kompletnega sem oskubil do gole konstrukcije in začel iz nule. Ker naj bi avtodom bil narejen po naročilu je kompletna nadgradnja narejena iz aluminijastih profilov.



Prvo sem na še obstoječi stirodur dodal še 2cm novega.

Nato sem se lotil tal



Zaradi starosti je bila velika večina oken počenih ali zbledenih,. Zamenjal sem 7 oken od skupno 9. Staro je ostalo samo okno na vratih in v kopalnici. Nekatere odprtine sem moral malo predelati, ker takrat nisem dobil oken v točno takih merah kot so bila v originalu. Zamenjal sem tudi strešno okno in ga vgradil na drugo mesto.




Sledil je strop in prenova sanitarij







Na koncu še pohištvo in spalni del. Poleg vsega je v avtodomu vgrajen tudi dodatni hladilnik in prenosna klima.





Zamenjal sem tudi sedeže

Toliko o notranjosti. Zunaj je bil avtodom kompletno prebarvan, podvozje je na novo zaščiteno, zamenjani so bili amortizerji, zavore, in ostali potrošni materiali. Na motorju je narejen servis, zamenjan alternator, obnovljena črpalka za gorivo in šobe, vgrajen je nov rezervoar za gorivo, vgrajena je bila tudi tenda dolžine 4 metre, vzvratna kamera, zamenjana je tudi voznikova šipa, nameščene nove gume in še veliko drugega.








Na streho sem po vzoru ameriških avtodomov namestil tudi cerado zaradi lažjega čiščenja (streha je bila iz golih steklenih vlaken) in boljše zaščite pred vremenskimi vplivi.

Pa še končni izdelek




Za konec pa je dobil še modni dodatek, staro poljsko prikolico, ki je ob pridobitvi zgledala bolj kot odpadek.




