The (Inte)grale project
Posted: 02 Feb 2019, 21:15
Živjo!
Forum spremljam že dalj časa, nisem pa imel nikoli nič pametnega za objavit, tako da to delam zdaj.
Sicer je avto nekam mlad za ta forum, tako da če moderatorjem ne paše naj se tema briše.
Gre za Lancio Delto Integrale 8v KAT iz leta 1991, zadnja generacija pred EVO (enak motor se najde kasneje v EVO 8v). Ni povsem originalna, ampak malo nametana skupaj iz vseh Delt po malo ("EVO" odbijači, 16v havba,...). Avto je bil kupljen v Zagrebu leta 2016 od simpatične družine Alfistov. Leta 2017 sem jo po glavnem servisu in uvoznem postopku prvič spravil na cesto pri nas, tako da je bila sezona 2017 posvečena vožnji. Avto je kljub letom še vedno raketa, tako da je v tej sezoni Delta nabrala cca 4000 pretežno divjih kilometrov.
Nekaj slik:




Evolucija rallyja

Da pa vse ne bo tako lepo kot se sliši pa se je kljub temu da je avto karsoerijsko v kar odličnem stanju (zunanjost in notranost), izkazalo da je mehansko dokaj zanemarjen, kar je rezultiralo v nenormalni porabi olja konec sezone. Na koncu je bilo tako hudo, da sem porabil 1L olja na dobrih 100km.
Seveda tako ni šlo naprej, tako da se je začela saga ki se zelo počasi nadaljuje.
Trenutno stanje:

Plan projekta in obenem pobožna želja: 300 kar se le da zanesljivih konjev pod havbo. Sem lene sorte in v nadalje nočem več podirati motorja, zato bo mogoče kakšna stvar overkill.
Realizacija tega:
-Portana glava
-Druga sesalna odmična
-Drug izpušni kolektor
-Drug komplet avspuh
-Garrett GT28RS
-Injektorji
-Kovani bati+ojnice
-Drug motorni računalnik (verjetno megasquirt)
-Drug IC po potrebi
-Seveda generalna in menjava dotrajanih komponent
Glede na to da kar se le da naredim sam in da stvari delam prvič (nikoli prej nisem podiral motorja) se stvari malo vlečejo in mogoče kje preveč zakomplicirajo. Več v prihodnjih dneh, kar bo čas omogočal.
Lp!
Forum spremljam že dalj časa, nisem pa imel nikoli nič pametnega za objavit, tako da to delam zdaj.


Gre za Lancio Delto Integrale 8v KAT iz leta 1991, zadnja generacija pred EVO (enak motor se najde kasneje v EVO 8v). Ni povsem originalna, ampak malo nametana skupaj iz vseh Delt po malo ("EVO" odbijači, 16v havba,...). Avto je bil kupljen v Zagrebu leta 2016 od simpatične družine Alfistov. Leta 2017 sem jo po glavnem servisu in uvoznem postopku prvič spravil na cesto pri nas, tako da je bila sezona 2017 posvečena vožnji. Avto je kljub letom še vedno raketa, tako da je v tej sezoni Delta nabrala cca 4000 pretežno divjih kilometrov.





Evolucija rallyja


Da pa vse ne bo tako lepo kot se sliši pa se je kljub temu da je avto karsoerijsko v kar odličnem stanju (zunanjost in notranost), izkazalo da je mehansko dokaj zanemarjen, kar je rezultiralo v nenormalni porabi olja konec sezone. Na koncu je bilo tako hudo, da sem porabil 1L olja na dobrih 100km.



Plan projekta in obenem pobožna želja: 300 kar se le da zanesljivih konjev pod havbo. Sem lene sorte in v nadalje nočem več podirati motorja, zato bo mogoče kakšna stvar overkill.

Realizacija tega:
-Portana glava
-Druga sesalna odmična
-Drug izpušni kolektor
-Drug komplet avspuh
-Garrett GT28RS
-Injektorji
-Kovani bati+ojnice
-Drug motorni računalnik (verjetno megasquirt)
-Drug IC po potrebi
-Seveda generalna in menjava dotrajanih komponent
Glede na to da kar se le da naredim sam in da stvari delam prvič (nikoli prej nisem podiral motorja) se stvari malo vlečejo in mogoče kje preveč zakomplicirajo. Več v prihodnjih dneh, kar bo čas omogočal.
Lp!