Bedford CF 230
Posted: 18 Aug 2018, 23:53
Ascona od obnove pridno laufa in nič ne rjavi, pa si je bilo treba omisliti nov sod brez dna
Bedford cf je bil že dolgo na mojem 'takratkem' seznamu, ampak sem iskal striktno takega z 9 sedeži, ker bo to touringwagen za naš bend; hkrati bo pa glumil camperja, če na hitro vržeš zice ven in daš not pojstlo, wc in hladinik,
2 leti sem čekiral autoscout, njuskalo in avtonet, pa so gor sami camperji ali pa tovorni, ponavadi ali slabi ali pa svinjsko dragi, ponavadi pa kar oboje.
No, tale 9 sitzer sicer spada med precej ubogo ohranjene, je pa vsaj kompleten, minus sedezi in ima papirologije in vpisahin 9 zicev, pa cena je bila sprejemljiva.
Bonus: je glih zgodnejši l. 1980, tako da je kombinacija najboljših lastnosti: zunanjost je še vedno bolj kulska 1969 CF1, ima pa že faceliftano armaturko in oplov dizel motor
Ok, če bi imel spredaj diske kot CF2, se ne bi pritoževal, ampak baje naj bi dobro porihtani bobni tudi bili čisto ok, glede na to da hitrostnih rekordov itak ne bo podiral....
Se mu vidi, da je primorec: pomanjkanje soli na cesti pomeni, da je poden in podvozje brez neke hujše gnilobe; streha je pa okoli tistega jarka ćisto fuč naokoli - še sreča, da je za švasanje vse skupaj dokaj dostopno.
Treba bo še precej švasarije na spodnjih delih vrat, kolotekih - ki so dodatno popacani prek s poliestrom
- in zadnja vezna stena je tudi hin. ampak bo že...
najprej bo pa treba podaljšat nadstrešek, da bom na suhem delal, ker v garažo ne gre




PS rabil bom 5 brzinski menjalnik za opel CIH motor, oziroma od rekorda / omege 2.3 D ali TD...
če kdo izvoli

Bedford cf je bil že dolgo na mojem 'takratkem' seznamu, ampak sem iskal striktno takega z 9 sedeži, ker bo to touringwagen za naš bend; hkrati bo pa glumil camperja, če na hitro vržeš zice ven in daš not pojstlo, wc in hladinik,

2 leti sem čekiral autoscout, njuskalo in avtonet, pa so gor sami camperji ali pa tovorni, ponavadi ali slabi ali pa svinjsko dragi, ponavadi pa kar oboje.
No, tale 9 sitzer sicer spada med precej ubogo ohranjene, je pa vsaj kompleten, minus sedezi in ima papirologije in vpisahin 9 zicev, pa cena je bila sprejemljiva.
Bonus: je glih zgodnejši l. 1980, tako da je kombinacija najboljših lastnosti: zunanjost je še vedno bolj kulska 1969 CF1, ima pa že faceliftano armaturko in oplov dizel motor

Se mu vidi, da je primorec: pomanjkanje soli na cesti pomeni, da je poden in podvozje brez neke hujše gnilobe; streha je pa okoli tistega jarka ćisto fuč naokoli - še sreča, da je za švasanje vse skupaj dokaj dostopno.
Treba bo še precej švasarije na spodnjih delih vrat, kolotekih - ki so dodatno popacani prek s poliestrom

najprej bo pa treba podaljšat nadstrešek, da bom na suhem delal, ker v garažo ne gre





PS rabil bom 5 brzinski menjalnik za opel CIH motor, oziroma od rekorda / omege 2.3 D ali TD...
