Odstranjevanje barve z vodnim curkom
Posted: 05 Jul 2018, 22:05
Kolega iz Italije obnavlja Audija quattro, in se je lotil čiščenja karoserije tako kot jaz, vendar se je odločil za vodni curek pod visokim pritiskom namesto pirolize.
Velik plus je ta, da ostane plehovje nenormalno lepo čisto po postopku, in da ni nikjer nobenih ostankov materjala. Minus je pa ta, da tam kjer curek ne zadane barve ostane vse tako kot je bilo. To je tudi razlog da sem se jaz odločil za pirolizo, ker pač odstrani vse tudi v pragovih, stebričkih itd...
Nekaj slik za pokušino
















Cenovno je zadeva nekje enaka, za čiščenje komplet avta, z vsemi vratmi in havbami, pa še z dodatnim celim sprednjim delom z donorja (kraki in vezna stena) je odštel 2200€.
Velik plus je ta, da ostane plehovje nenormalno lepo čisto po postopku, in da ni nikjer nobenih ostankov materjala. Minus je pa ta, da tam kjer curek ne zadane barve ostane vse tako kot je bilo. To je tudi razlog da sem se jaz odločil za pirolizo, ker pač odstrani vse tudi v pragovih, stebričkih itd...
Nekaj slik za pokušino
















Cenovno je zadeva nekje enaka, za čiščenje komplet avta, z vsemi vratmi in havbami, pa še z dodatnim celim sprednjim delom z donorja (kraki in vezna stena) je odštel 2200€.