Page 1 of 8
2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 18:45
by $küll
Se sicer se lotevam že en čas, je pa čas da se to malo pospeši...

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 20:02
by $küll
jutri dalje

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 20:38
by DS71
a tudi motor si vrgu na kose?
al je kakšna rezerva pa bo kakšen hi-end table ratal
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 22:16
by $küll
to ja ta ki je bil v avtu. če te prav zanima zakaj je šel narazen...
nesem blok majstru da vidimo če gre skozi s prvim brušenjem, če ne bo jeba.
plan je da gre vse v original, s tem da se dobi samo kovane bate...
v original niso bli kovani namreč...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 22:59
by pero27
Uff...
Prvo brušenje je verjetno 0,25mm, ne?
To pomeni na vsako stran 0.125mm, ni šans da gre tole čez...

Jaz mam en blok za bmwja z nečim podobnim, pa zelo cvikam če bo šlo na drugo brušenje (0.5mm) čez; če bo, bo glihzaglih...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 25 Sep 2017, 23:03
by DS71
u ne se jebat

To je skorej ku moja manta ko ni blo dela da ga ne bi blo treba v roko primt pa popravt ..jeba
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 26 Sep 2017, 06:31
by grega983
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 26 Sep 2017, 19:21
by $küll
to je poškodba zaradi knockanja (nima niti senzorjev). je bil tak že ko sem avto kupil, ni pa kadil modro, tako da zgleda da so se obročki prilagodili brazdam
cilindra 1 in 2 sta taka...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 26 Sep 2017, 19:27
by $küll
tako zgleda druga stran :/

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 07:47
by zegler
zaradi knockanja ? me zanima malo vec, kako lahko pride do take poskodbe zaradi knockanja.
pri knock bi moralo bit bolj povrsinsko ne pa tako tockovno ali ? al pa celega razturat (lukna - bat ali ventil, al pa zvita batnica itn)
men se zdi da je to nekaj moralo zait v izgorevalni prostor, pol pa je masina to predelala pa spuknila ven

se je vozil kdaj brez filtra ? pa vetrenica se je cela v turbu ?