Izguba moči motorja
Posted: 13 May 2017, 13:28
Pozdravljeni,
sicer vem, da ste tukaj bolj ali manj avtomobilisti ampak verjetno kakšne hude razlike med mašino v avtomobilu in motorju verjetno ni (jaz se pa kej dost itak ne spoznam)
Vglavnem, stvar je sledeča. Gre za vespo, letnik 1961.
Danes sem zadevo dal na plano in se malo peljal okoli. Vžgala brez problema, po kakih dveh kilometrih pa je neankrat motor izgubil moč. Ko sem dal gas ga je dušilo, v prostem teku pa je delal normalno. Nekako sem ga tolk spravil k sebi, da sem se pripeljal do doma. Odprem pokrov vplinjača, očistim zračni filter, ki je bil nekoliko umazan (za moje pojme nič drastičnega). Odprem še tisti mali pokrovček, ki je direktno na uplinjaču, noter pa polno bencina.
Popivnam vse ven, očistim vsa tesnila, sestavim vse skupaj in grem na vožnjo. Zadeva delala brez problema pa sem naredil kar nekaj kilometrov (približno ura vožnje).
Vseeno pa ne vem, kaj bi bil lahko vzrok za težavo? A je možno, da je se je losal pokrov uplinjača in vleklo fouš luft in ga je zato zalivalo? Kako sem prišel do te ideje: zadevo sem namreč najprej provizoriš sestavil (pokrova uplinjača nisem privil). Ko sem poskusil motor vžgat je bila na tleh luža bencina...
Hvala!
sicer vem, da ste tukaj bolj ali manj avtomobilisti ampak verjetno kakšne hude razlike med mašino v avtomobilu in motorju verjetno ni (jaz se pa kej dost itak ne spoznam)

Vglavnem, stvar je sledeča. Gre za vespo, letnik 1961.
Danes sem zadevo dal na plano in se malo peljal okoli. Vžgala brez problema, po kakih dveh kilometrih pa je neankrat motor izgubil moč. Ko sem dal gas ga je dušilo, v prostem teku pa je delal normalno. Nekako sem ga tolk spravil k sebi, da sem se pripeljal do doma. Odprem pokrov vplinjača, očistim zračni filter, ki je bil nekoliko umazan (za moje pojme nič drastičnega). Odprem še tisti mali pokrovček, ki je direktno na uplinjaču, noter pa polno bencina.
Popivnam vse ven, očistim vsa tesnila, sestavim vse skupaj in grem na vožnjo. Zadeva delala brez problema pa sem naredil kar nekaj kilometrov (približno ura vožnje).
Vseeno pa ne vem, kaj bi bil lahko vzrok za težavo? A je možno, da je se je losal pokrov uplinjača in vleklo fouš luft in ga je zato zalivalo? Kako sem prišel do te ideje: zadevo sem namreč najprej provizoriš sestavil (pokrova uplinjača nisem privil). Ko sem poskusil motor vžgat je bila na tleh luža bencina...
Hvala!