Page 1 of 2
1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 07 Mar 2017, 22:49
by MK808
Pozdravljeni!
Že dolgo prebiram forum, sedaj pa sem našel čas, da predstavim svoj in očetov "majhen" projekt
Gre se za trojko, z motorjem 2.5, letnik 1987, ki pa je 6 let pretrpela v travi pod milim nebom. Odločil sem se da jo rešim odpada ali kosanja za dele in ji privoščim popolno obnovo.
Trenutno je avto že pobarvan, obnovljen motor, ter komplet podvozje, notranjost je pri tapetniku na "osvežitvi", jaz pa se ukvarjam z čiščenjem, barvanjem in iskajem ostalih delov.
Glede kleparije: menjana sta L in D prag (notranji in zunanji), oba zadnja roba, popravljena zadnja vezna, ter zadnja vrata, nabavljena druga sprednja vrata, blatnika in sprednja vezna, orginal BMW, saj vemo da so kopije za en d.... In seveda klasično popravilo sprednjih ojačitev za dvigovanje.
No zaenkrat bo to vse, ostalo pa napišem v prihodnjih dneh, da ne bo za prvi dan preveč

Pa še nekaj slikic.
Aja, dobrodošli komentarji, predlogi, graje itd...
Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 07 Mar 2017, 23:19
by DKsW123
Lepo, da si ga predstavil

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 08 Mar 2017, 00:41
by pero27
Uf, tega se je pa zelo splačalo rihtat, kljub predhodnjem stanju in štirim vratom.
Vidim da imaš celo Alpina zice, redka ptica tole...

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 08 Mar 2017, 12:26
by papi
Joj dvigalka je 19.99 EUR v OBIju!!!

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 08 Mar 2017, 23:27
by MK808
papi wrote:Joj dvigalka je 19.99 EUR v OBIju!!!

Tole "domače" dvigalo ima večji hod hehe. Seveda je kasneje bauhaus prispeval pošteno dvigalko

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 09 Mar 2017, 00:04
by MK808
Žal od kleparije nimam nobenih before and after slik, ker sem jo prepustil bolj izkušenemu mojstru, ki je kr hitro opravil in nisem imel niti časa poslikat.
Sem se rajši posvetil podvozju, katero je speskano in pobarvano z 2K temeljno barvo (priporočam vsem, top zadeva), nato črna in pa seveda na koncu body. Strongflex deli so nadomestili preperele gumjaste dele, ter naredil sem tudi popis vseh vijakov, ki so potrebni za podvozje, tako da če kdo rabi imam word datoteko in jo lahko pošljem na mail. Stestiral sem tudi peskalno pištolo iz bauhausa in morem rečt, da je dokaj vredu stvarca, sicer gre počasi in potreben je vsaj 200L kompresor, ampak nosilci na plehu so speskani vsi.
Nekako sem v dilemi ali naj vgradim spodobne gevinde ali rajše bilstein B8 in 60/40 fedre? Seveda caka avto še prej slikanje za certifikat na orginalni višini.
Pa še par slik.
Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 10 Mar 2017, 20:26
by Ježek
Prava osnova za obnovo. Čim več veselja z avtom!
Moj glas gre za Billsteine. Gewinde so za pozerje

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 10 Mar 2017, 22:25
by DS71
a za E30 nima Bilstein gewind v ponudbi?
Hja ..če misliš kupovat kakšne gewinde tipa TA ali kej podobnega,potem je zihr bolše Bilstein-e vzet
Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 11 Mar 2017, 20:30
by Bajta
tapocen gewinde so drek. majo narobe zracunane fedre, pretrde..
ce bi vzel set, pa vrgel fedre stran, pa narocil iz kakega rally shopa primerne fedre. bi pa blo. neki takega mam js na enki sestavljen

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko
Posted: 14 Mar 2017, 23:05
by MK808
Kako pa je potem kaj z vožnjo? Če izberem recimo bilstein B8, je to nekakšen kompromis med športnim in udobnim, sej vemo kake so naše "odlične" ceste

A ima slučajno kdo kakšno siko avta z 60/40 fedrami?
Malo updejta. Ličarijo sem delal sam, oziroma priprave na barvanje (kitanje, brušenje, filer, body), samo barvanje pa sem prepustil strokovnjaku. Prejšnji teden sem tudi uspel namestiti nov strop iz alcantare, ter napeljati elektriko
Zanima me tudi, če slučajno kdo pozna kakšnega mojstra, ki zna naredit dober zadnji lonec, da ne duši motorja in je dovolj pretočen, ter seveda da da dober zvoook?
Naj omenim tudi, da sem z očetom uspel čez zimo spremeniti star svinjak v pošteno ogrevano garažo, da je Rjavko na toplem in suhem.