1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 19 Feb 2017, 11:44
Lepo pozdravljeni.
Večina nas pozna legendarno BMW-jevo serijo 3, oziroma po domače kocko.
No, jaz sem imel srečo, da sem naletel na eno, ki je stala 20 let na istem mestu, v majhni vasici, ki se imenuje Rašica, nad Ljubljanskimi Gameljnami.
Ker sem velik ljubitelj starodobnih vozil, predvsem nemških in sem si dolgo želel takega obnoviti. Ker smo se s kolegi dostikrat fijakali po takih in drugačnih makadamih, smo enkrat naleteli na tega lepotca, ki je žalostno, s praznimi gumami, sameval na asfaltu, do polovice pokrit z nadstreškom. Lastnik je bil starejši možakar, ki je davnega 1998 izgubil izpit, od takrat je avto stal na miru.
Da ne govorim, koliko prepričevanja je bilo potrebno, da mi je predal ključe od avtomobila, in da sva se zmenila za ceno. Seveda, avto je bil poceni za kupit ( 400€), ampak vložek, da bo avto zasijal, tako kot tistega leta ko je prišel iz traku.. ja, par kratnik nabavne cene.
Zakaj sem imel ogromno srečo, da sem ravno jaz novi lastnik?
Coupe oz. dvovratna limuzina.
Prvi lastnik, s prevoženimi vsega 110.000 km.
Vsi servisi delani na pooblaščenem servisu, takratnem Tehnounionu.
1.8 motor s 113 konji, da ni 1.6 fergazer, tisto je res bolj žalost..
Skoraj nič rje, ki je zelo velik problem pri teh avtomobilih. Dno vozila je kot novo!
Kaj bom naredil s tem avtomobilom?
Enostavno, avto se bo restavriralo, tako kot se spodobi.
Trenutno se skupaj sestavlja motor, ki smo ga podrli do zadnjega vijaka.
Pa da ne govorim preveč, slike več povejo..
Večina nas pozna legendarno BMW-jevo serijo 3, oziroma po domače kocko.
No, jaz sem imel srečo, da sem naletel na eno, ki je stala 20 let na istem mestu, v majhni vasici, ki se imenuje Rašica, nad Ljubljanskimi Gameljnami.
Ker sem velik ljubitelj starodobnih vozil, predvsem nemških in sem si dolgo želel takega obnoviti. Ker smo se s kolegi dostikrat fijakali po takih in drugačnih makadamih, smo enkrat naleteli na tega lepotca, ki je žalostno, s praznimi gumami, sameval na asfaltu, do polovice pokrit z nadstreškom. Lastnik je bil starejši možakar, ki je davnega 1998 izgubil izpit, od takrat je avto stal na miru.
Da ne govorim, koliko prepričevanja je bilo potrebno, da mi je predal ključe od avtomobila, in da sva se zmenila za ceno. Seveda, avto je bil poceni za kupit ( 400€), ampak vložek, da bo avto zasijal, tako kot tistega leta ko je prišel iz traku.. ja, par kratnik nabavne cene.
Zakaj sem imel ogromno srečo, da sem ravno jaz novi lastnik?
Coupe oz. dvovratna limuzina.
Prvi lastnik, s prevoženimi vsega 110.000 km.
Vsi servisi delani na pooblaščenem servisu, takratnem Tehnounionu.
1.8 motor s 113 konji, da ni 1.6 fergazer, tisto je res bolj žalost..
Skoraj nič rje, ki je zelo velik problem pri teh avtomobilih. Dno vozila je kot novo!
Kaj bom naredil s tem avtomobilom?
Enostavno, avto se bo restavriralo, tako kot se spodobi.
Trenutno se skupaj sestavlja motor, ki smo ga podrli do zadnjega vijaka.
Pa da ne govorim preveč, slike več povejo..