VW 1300 1971l.
Posted: 06 Jan 2017, 21:57
Za vsak projekt enkrat pride čas, in ja prišel je tudi za starega hrošča
Začelo se je davnega leta 2007 ko je bil prvič viden in nato kmalu peljan domov.

Pod vtisi prve vožnje je padla odločitev, itak treba ga je obnovit! In začelo se je...
Ne bom predolg s tem kar je bilo, verjetno je komu znan iz drugih forumov.
Bil je precej slaba osnova, ampak pustimo to, sedaj je pred njim svetla prihodnost

Po končanih kleparskih delih sem ga temeljito pobarval, sestavil podvozje, dokončno združil šasijo in školjko, vse v razmaku nekaj let
Konec lanskega leta pa je dočakal svoje prostore in sledila je selitev.


Po inventuri in popisu stanja je tu prva naloga v novi delavnici, priprava prostora za :

S čim ste rezali luknje v pločevino, kronske žage za kovino? Rabim pa fi52, 60 in 80mm.

Začelo se je davnega leta 2007 ko je bil prvič viden in nato kmalu peljan domov.

Pod vtisi prve vožnje je padla odločitev, itak treba ga je obnovit! In začelo se je...
Ne bom predolg s tem kar je bilo, verjetno je komu znan iz drugih forumov.
Bil je precej slaba osnova, ampak pustimo to, sedaj je pred njim svetla prihodnost


Po končanih kleparskih delih sem ga temeljito pobarval, sestavil podvozje, dokončno združil šasijo in školjko, vse v razmaku nekaj let

Konec lanskega leta pa je dočakal svoje prostore in sledila je selitev.


Po inventuri in popisu stanja je tu prva naloga v novi delavnici, priprava prostora za :

S čim ste rezali luknje v pločevino, kronske žage za kovino? Rabim pa fi52, 60 in 80mm.