Page 1 of 2
motor 2.0 16V
Posted: 18 Oct 2010, 23:17
by papi
Se preiskušam že znam limat slike v tem forumu....

Re: motor 2.0 16V
Posted: 18 Oct 2010, 23:50
by Anzee
znas!

Re: motor 2.0 16V
Posted: 19 Oct 2010, 00:09
by L4UK0
yeah

Re: motor 2.0 16V
Posted: 11 Feb 2011, 11:49
by papi
živijo modeli

pri prvih zagonih tega motorja z ITBji sem naletel na težave, pri ful gasu dobi motor preveč zraka...
Torje ne bo šlo skozi z original elektroniko....
Kontaktiral semErvina Ivančič če kdo pozna in mi je reku da mi lahko zrihta zadevo, se doda UNICHIP računalnik
potem natavi vse v nulo.
Problem je ker to stane 800E in še največji problem je ker bi on moral kao nekaj merit z original kolektorjem, kar pri meni ni več možno

Predlogi dobrodošli.
Dabi; kako si ti to rešil MS? Kdo pa ti je povezau, zmapirau?
Re: motor 2.0 16V
Posted: 11 Feb 2011, 11:58
by DS71
ja megasquirt je baje še najbl ugoden .. bo dabi kaj več povedal ker tudi mene zanima..pa eugene je tudi neki experimentiral.
Uporabnik StoleAbarth je 1x tudi prodajal eno letrko ..Bojan imaš još oni ECU trkači ..reci nešto više
jaz imam na fabiji EFI Euro 1 sam pride krepko prek jurja..pa še map ne dobiš zraven in se extra računajo
Re: motor 2.0 16V
Posted: 04 Mar 2011, 22:30
by eugene
Ti boš vsem verjel razen meni čeprav sem dobesedno diplomiral iz tega. In goni vse te naše majstre ki neki ponujajo v kurac in naredi sam bo najbolše in nabolsigurno prav in še vedu boš sam popravit. Ta z uničipom in original kolektorjem pa je bedarija največja. Kupi MS ali če hočeš neki bolj profi DTA ali model s40 ali če res nujno hočeš met sekvenčni vbrizg s60pro. 500funtov za s40 in 750 za s60ko osnovno zmapiraš sam in za finetuning greš na valje. Jaz mam wideband lambdo lm-1 in če boš pazu na mešanco, da ne čisto mimo ko boš mapiral nima kaj bit motorju. Sploh pa boš verjetno kje staknu kako osnovno mapo za tvoj motor.
http://www.dtafast.co.uk/products.htm
Re: motor 2.0 16V
Posted: 31 Mar 2011, 00:12
by papi
ola banda, kr ne morem verjet da je danes kadett začel OK delat...
da na hitro razložim.....
problemi so bili take narave da ej motor na minimum zalo nihau in nikakor ga ni ujel.....
ko si pa dau gas je šlo na obrate, vendar so zelo počasi padali.... BEDA!
danes je pršu uporabnik "eugene" mimo in sva malo eksperimentirala.
odklopila sva motor prostega teka, prikinila bajpas za prosti tek in nastavil minimum z loputami...
zadeva dela dosti bolje in tudi obrati hitreje padejo

jutri pa kak posnetek

bom pa v kratkem psokušal narediti en krog

Re: motor 2.0 16V
Posted: 02 Apr 2011, 08:51
by Opelpower
In, a dela, trga, cuka, kolca, poskakuje

Kar kol..povej
Re: motor 2.0 16V
Posted: 02 Apr 2011, 20:36
by papi
ja motor zdej dela še kar dobro, na minumum sedaj drži OK, če nastaviš prenizkega malo poskakuje (to je itak normal....)
zdej gre motor lepo na obrate in tudi hitro padejo, zvok pa je res dober, bravo za avspuhe ByFABIANI !!!
če kdo pride mimo ga bom brez težav prižgal, samo tankat ga motem, je na lučki

Re: motor 2.0 16V
Posted: 05 Apr 2011, 09:24
by eugene
Daj ga dol s klocnou in se pejdi peljat, da vidiš kako dela obremenjen. Res bi blo pametno , da bi vgradil še eno pušo za lambdo, da lahko kaj merimo. Sicer ni nujno ker bi lahko tvojo lambdo, ki ne veš če dela, odklopli priklopli wideband lambdo in lm-1 kontroler sprogramirali, da simulira obično ozkopasovno lambdo in ta signal furali v ecu. Problem bo če bo zaradi večjih loput pri dodajanju gasa zmes bila prerevna. Ker ima original ecu za detekcijo maximalne odprte dušilne lopute le stikalo in ne potenciometer se problema verjetno ne bo dalo rešit le z preprogramiranjem.