BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 10 Aug 2016, 10:34
hja, kak nej začnem to temo, najbrž z linkom na predstavitev tega avta ki ga ne pozna veliko in sem si vzel pol ure za sestavit par besed o tej stoenki...
http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=29&t=1900
zakaj e6 touring? zato ker sem iskal e10 več kot 2 leti pa ni bilo do 5000€ nič nerjavega za mojo idejo o turbo projektu. Čisto slučajno sem našel touringa, malo prelistal zgodovino modela in se odločil da ne bom kot večina in se bo delal 2002 turbo touring z m10 motorjem, cilj je 800 kg / 250 konjev, če bo pa kaj čez pa bomo že prenesli na cesto.
kupljen je bil predvsem zaradi te slike :

45 let star BMW normalno dvignjen na dvigalu kar je zame pomenilo to kar iščem, dobra osnova, kar pa ni se bo pa popravilo.
Lociran na severu Nemčije, od leta 1995 pospravljen, vmes so kompleten avto kar se tiče točk rje pobrusili, wurth in premazali s temeljno ter avto pospravili na suho. Nekaj menljivih delov je najbrž predaleč z rjo in se že iščejo drugi lepši, obe haube in obojna vrata - bo kakšna srbija ali pa bosna odlična lokacija za iskanje delov. Pragovi, obrobe,...že naročeno.
Kakšen je plan?
- poštimat pleh, kar ne paše se vpaše, deli že prihajajo domov
- turbo obrobe, sprednji turbo podaljšek, zadnji turbo spojler
- m10 motor + turbo na 1 bar, čimbolj podobn setup kot ga je imel 2002 turbo zaradi eventuelne prodaje
- bilstein B8 podvozje, vse na powerflex pušah
- e36 diferencial s špero, krajšane akse
- e21 sprednji abšenkli z 4 batnimi zavorami
- rollbar (skoraj 100% da bo)
- notranjost seksi recaroti, ostalo oblečeno v črn filc
- odstranitev potopnih pedalov in uporaba e21/e30 tehnike za pedaliranje
- srebrna barva, turbo nalepke
- BBS RS 8x15 in 9x15 na semislickih
končni produkt bo identičen s tem :


in pa še odgovor zakaj ne E9, E24,...? Žal so to prebikasti avti za tak stil vožnje ki ga imam, lahk da se bom kdaj zresnil in bo projekt pristal v garaži, do takrat pa raje uživam na ovinkastih cestah za kar bo tudi ta avto narejen.
naslednje javljanje pa z dejanskimi slikami iz moje delavnice.
http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=29&t=1900
zakaj e6 touring? zato ker sem iskal e10 več kot 2 leti pa ni bilo do 5000€ nič nerjavega za mojo idejo o turbo projektu. Čisto slučajno sem našel touringa, malo prelistal zgodovino modela in se odločil da ne bom kot večina in se bo delal 2002 turbo touring z m10 motorjem, cilj je 800 kg / 250 konjev, če bo pa kaj čez pa bomo že prenesli na cesto.
kupljen je bil predvsem zaradi te slike :

45 let star BMW normalno dvignjen na dvigalu kar je zame pomenilo to kar iščem, dobra osnova, kar pa ni se bo pa popravilo.
Lociran na severu Nemčije, od leta 1995 pospravljen, vmes so kompleten avto kar se tiče točk rje pobrusili, wurth in premazali s temeljno ter avto pospravili na suho. Nekaj menljivih delov je najbrž predaleč z rjo in se že iščejo drugi lepši, obe haube in obojna vrata - bo kakšna srbija ali pa bosna odlična lokacija za iskanje delov. Pragovi, obrobe,...že naročeno.
Kakšen je plan?
- poštimat pleh, kar ne paše se vpaše, deli že prihajajo domov
- turbo obrobe, sprednji turbo podaljšek, zadnji turbo spojler
- m10 motor + turbo na 1 bar, čimbolj podobn setup kot ga je imel 2002 turbo zaradi eventuelne prodaje
- bilstein B8 podvozje, vse na powerflex pušah
- e36 diferencial s špero, krajšane akse
- e21 sprednji abšenkli z 4 batnimi zavorami
- rollbar (skoraj 100% da bo)
- notranjost seksi recaroti, ostalo oblečeno v črn filc
- odstranitev potopnih pedalov in uporaba e21/e30 tehnike za pedaliranje
- srebrna barva, turbo nalepke
- BBS RS 8x15 in 9x15 na semislickih
končni produkt bo identičen s tem :


in pa še odgovor zakaj ne E9, E24,...? Žal so to prebikasti avti za tak stil vožnje ki ga imam, lahk da se bom kdaj zresnil in bo projekt pristal v garaži, do takrat pa raje uživam na ovinkastih cestah za kar bo tudi ta avto narejen.
naslednje javljanje pa z dejanskimi slikami iz moje delavnice.