Cukanje / Opel CIH
Posted: 12 Feb 2016, 17:50
Oj!
Evo nekaj hecnega se dogaja na motorju od moje Mante B.
Skratka, avto je do srede dopoldne delal super. Motor zelo lepo cez vse obrate, standgas OK. Samo hladen je imel ob zaugu na standgasu tendenco da pocasi ugasne, sicer pa cisto ok.
V sredo sibam nekaj okoli, avto se lepo segreje, dela ok. Se peljem se malo in kar naenkrat pri enakomerni voznji zacne cukat. Ko pride nad dolocene obrate se zdi OK, na standgasu tudi ok. Po obcutku nekje med 1500-2000 obrati pa ga serje.
Ok, verjetno elektricni problem si recem. Ceprav je vse novo (platine, kondenzator, rotor, razdelilna kapa, kabli, svecke). Odprem, pregledam, vse cisto in lepo. Sveck nisem sraufal ven.
Sestavim, serje se vedno. Ok, druge vec kot da je uplinjac skoraj ni. Kaksna smet ali kaj podobnega v "tranzicijskem" delu uplinjaca. Med standgasom in voznim rezimom. Wide open deluje ok.
Odstranim uplinjac, razdrem, spucam vse v nulo. Pustim cez noc namocenega v kisu, danes se enkrat pregonim vse dize, luknje, ... naredim se dve novi dihtungi pri throttle bodyju, sestavim, namontiram nazaj na avto. Isti kurac.
Preverim se enkrat tesnost - spricam s startsprejem okoli dihtung, vakuumov,.. vse OK. Ce pihnem z njim proti filtru ga malo zamori (= morda nakazuje na zalivanje?)
Se enkrat pregledam elektricni del, deluje ok. Svecke ven, suhe ampak crne (je pa res, da je avto laufal nekaj casa pred tem na zaugu..). Svecke imajo sicer cca 100km za seboj. Skratka, komicno.
Kaksna ideja?
Evo nekaj hecnega se dogaja na motorju od moje Mante B.
Skratka, avto je do srede dopoldne delal super. Motor zelo lepo cez vse obrate, standgas OK. Samo hladen je imel ob zaugu na standgasu tendenco da pocasi ugasne, sicer pa cisto ok.
V sredo sibam nekaj okoli, avto se lepo segreje, dela ok. Se peljem se malo in kar naenkrat pri enakomerni voznji zacne cukat. Ko pride nad dolocene obrate se zdi OK, na standgasu tudi ok. Po obcutku nekje med 1500-2000 obrati pa ga serje.
Ok, verjetno elektricni problem si recem. Ceprav je vse novo (platine, kondenzator, rotor, razdelilna kapa, kabli, svecke). Odprem, pregledam, vse cisto in lepo. Sveck nisem sraufal ven.
Sestavim, serje se vedno. Ok, druge vec kot da je uplinjac skoraj ni. Kaksna smet ali kaj podobnega v "tranzicijskem" delu uplinjaca. Med standgasom in voznim rezimom. Wide open deluje ok.
Odstranim uplinjac, razdrem, spucam vse v nulo. Pustim cez noc namocenega v kisu, danes se enkrat pregonim vse dize, luknje, ... naredim se dve novi dihtungi pri throttle bodyju, sestavim, namontiram nazaj na avto. Isti kurac.
Preverim se enkrat tesnost - spricam s startsprejem okoli dihtung, vakuumov,.. vse OK. Ce pihnem z njim proti filtru ga malo zamori (= morda nakazuje na zalivanje?)
Se enkrat pregledam elektricni del, deluje ok. Svecke ven, suhe ampak crne (je pa res, da je avto laufal nekaj casa pred tem na zaugu..). Svecke imajo sicer cca 100km za seboj. Skratka, komicno.
Kaksna ideja?