Renault 4 gtl
Posted: 28 Jan 2016, 22:30
Bom kar združil predstavitev sebe in avta. Sem Jakob star 23 let in živim v Ljubljani. Že dalj časa spremljam forum in vaše projekte. Ker delujete res zabavna druščina z raznolikim okusom sem se odločil da se prijavim in predstavim še svoj projekt. Nekatere na forumu poznam že iz kolesarskih krogov (vsaj na videz) veselim pa se obiska kakšnega srečanja da se spoznamo in da vidim vaše rakete v živo.
Kot že naslov pove gre za Renault 4 gtl, navadna bela katra letnik 91. Nevem zakaj, a avto so mi kupili starši. Zgleda sem z mojimi idejami kakšen avto si želim prebudil njuno nostalgijo. Avto sem uporabljal leto ali dve in ga ob prvih vidnih znakih rje zapeljal v garažo, z idejo da ga čez zimo zrihtam in spomladi spet na cesto. Seveda ta zima traja že kar nekaj let. Avto sem se spravil popravljati brez kakršnega koli znanja na tem področju. Tako sem se odločil da bom iz njega potegnil kar se da veliko znanja in prvi var v življenju potegnil na katri. Ker nisem ničesar znal je že postopek razstavljanja trajal precej časa. (seveda rjavi šraufi niso pomagali) Med razstavljanjem me je kar nekajkrat presenetila rja in vedno znova jemala energijo in voljo (te pavze so poleg šole in lenobe razlog za počasen napredek).
Vsi imamo radi fotke zato bom tukaj nehal

edina fotografija ki jo imam preden sem začel razkopavati






tuki me je bilo pošteno strah ker ni bilo več nobene konstrukcijske trdnosti in sem lahko na roke prepognil podvozje








Zadnji roki sta bili pregniti in poflikani vsaj 2x


Ker roke niso bile rešljive sem kupil druge.

Montiranje torzije je bila precejšna muka.



KONČNO SPET V ENEM KOSU



Še nekaj flikanja, ni najlepš drži pa.
Avto bo ostal v večini originalen z manjšimi estetskimi spremembami, vse sive stvari bodo mat črne (plastike, feltne, odbijači), v notranjosti bo tepih, zavesice za kolesi, velika želja so tudi rumene luči, pa še kej bi se našlo.
Kot že naslov pove gre za Renault 4 gtl, navadna bela katra letnik 91. Nevem zakaj, a avto so mi kupili starši. Zgleda sem z mojimi idejami kakšen avto si želim prebudil njuno nostalgijo. Avto sem uporabljal leto ali dve in ga ob prvih vidnih znakih rje zapeljal v garažo, z idejo da ga čez zimo zrihtam in spomladi spet na cesto. Seveda ta zima traja že kar nekaj let. Avto sem se spravil popravljati brez kakršnega koli znanja na tem področju. Tako sem se odločil da bom iz njega potegnil kar se da veliko znanja in prvi var v življenju potegnil na katri. Ker nisem ničesar znal je že postopek razstavljanja trajal precej časa. (seveda rjavi šraufi niso pomagali) Med razstavljanjem me je kar nekajkrat presenetila rja in vedno znova jemala energijo in voljo (te pavze so poleg šole in lenobe razlog za počasen napredek).
Vsi imamo radi fotke zato bom tukaj nehal


edina fotografija ki jo imam preden sem začel razkopavati







tuki me je bilo pošteno strah ker ni bilo več nobene konstrukcijske trdnosti in sem lahko na roke prepognil podvozje








Zadnji roki sta bili pregniti in poflikani vsaj 2x



Ker roke niso bile rešljive sem kupil druge.

Montiranje torzije je bila precejšna muka.



KONČNO SPET V ENEM KOSU



Še nekaj flikanja, ni najlepš drži pa.

Avto bo ostal v večini originalen z manjšimi estetskimi spremembami, vse sive stvari bodo mat črne (plastike, feltne, odbijači), v notranjosti bo tepih, zavesice za kolesi, velika želja so tudi rumene luči, pa še kej bi se našlo.