Mercedes W124 200D 1988
Posted: 30 Oct 2015, 00:32
NOVA PRIDOBITEV HANGARJA DETROIT
Mal je, da od 114ke naprej vidim sam zvezdo, mal sem pa rabu en bolj resen (beri udoben in uporaben) avto za vsak dan. To vlogo je zadnjih 10 let zvesto opravljal moj modri kadett, ki si zdaj nekako zasluži drugačno obravnavo
In ko se enkrat navadiš na oldtimerja pač ne moreš kupit navadnega avta.
Za 124ko sem se odloču, ker je zadnji mercedesov avto, ki je praktično večen. Moj ima vsaj 380k kilometrov, pa vsaj zaenkrat ne kaže večjih napak. Kljub temu, da nisem bil pristaš dizlov, sem se odločil za legendarno 200ko. (glavni faktor: poraba
)
Avto sem kupil od enga Bosanca iz Banje Luke, ki pa živi v Kranju. On naj bi ga pa par mesecev nazaj kupil od prvega lastnika. Lokacija prve registracije in njegova zgodba se ujemata, tako, da je velika verjetnost, da sem 3 lastnik.
Je v zelo dobrem stanju, zunanjost skoraj brez napak, notranjost za leta precej dobro ohranjena.
Avto ima po zelo natančnem pregledu nekaj manjših težav, ki me zaposljujejo te dni:
- voznikov varnostni pas je malo "len"
- števec kilometrov ne dela
- regulacija višine žarometov, ki deluje na podtlak ne dela
- levi sprednji zvočnik ni delal (že rešeno)
- malo rje pri zadnjih lučeh
- zajla gasa je gverilsko zvezana z žico
- kabel od vžigalnika cigaret je precvikan, ne me sprašva zakaj bi to kdo nardil
- senzor tekočine za sprednjo šipo ne dela
- pa še kej


Še nekaj podatkov:
Mercedes 200D w124
letnik 1988 - prva serija, pred faceliftom, ki je prinesel še več plastike
72 konjev, najvišja hitrost okrog 150Km/h
Kot moj drugi Mercedes, brez kakršnekoli dodatne opreme - surova osnova
Ima pa ogrevana stranska ogledala
Mal je, da od 114ke naprej vidim sam zvezdo, mal sem pa rabu en bolj resen (beri udoben in uporaben) avto za vsak dan. To vlogo je zadnjih 10 let zvesto opravljal moj modri kadett, ki si zdaj nekako zasluži drugačno obravnavo

Za 124ko sem se odloču, ker je zadnji mercedesov avto, ki je praktično večen. Moj ima vsaj 380k kilometrov, pa vsaj zaenkrat ne kaže večjih napak. Kljub temu, da nisem bil pristaš dizlov, sem se odločil za legendarno 200ko. (glavni faktor: poraba

Avto sem kupil od enga Bosanca iz Banje Luke, ki pa živi v Kranju. On naj bi ga pa par mesecev nazaj kupil od prvega lastnika. Lokacija prve registracije in njegova zgodba se ujemata, tako, da je velika verjetnost, da sem 3 lastnik.
Je v zelo dobrem stanju, zunanjost skoraj brez napak, notranjost za leta precej dobro ohranjena.
Avto ima po zelo natančnem pregledu nekaj manjših težav, ki me zaposljujejo te dni:
- voznikov varnostni pas je malo "len"
- števec kilometrov ne dela
- regulacija višine žarometov, ki deluje na podtlak ne dela
- levi sprednji zvočnik ni delal (že rešeno)
- malo rje pri zadnjih lučeh
- zajla gasa je gverilsko zvezana z žico

- kabel od vžigalnika cigaret je precvikan, ne me sprašva zakaj bi to kdo nardil

- senzor tekočine za sprednjo šipo ne dela
- pa še kej


Še nekaj podatkov:
Mercedes 200D w124
letnik 1988 - prva serija, pred faceliftom, ki je prinesel še več plastike
72 konjev, najvišja hitrost okrog 150Km/h
Kot moj drugi Mercedes, brez kakršnekoli dodatne opreme - surova osnova
Ima pa ogrevana stranska ogledala
