EFI injection LMM senzorji in standalone računalnik :?
Posted: 19 Oct 2015, 14:50
Pozzdravljeni,
Najbrž poznate moj projekt in naletel sem na nevšečnost in rabim pomoč nekoga, ki ima z tem izkušnje:
Imam Fordov 2.8V6 motor na katerega bom ubesil turbo in ECU master računalnik (standalone).
Težava je v tem, da ima ta avto dve lopute 2 LMM-ja in 2x vse cevi. To je za cevi razpeljat skozi intercooler kar tricky in me zanima, če bi zadeva laufala oziroma kaj bi bile pomankljivosti, če bi naredil pri sesalnem kolektorju 2 v ena do turbota in skozi intercooler in do LMM-ja bi šla samo ena cev in porabil bi samo en LMM a bi to špilalo potem.
Turbo imajo zmeraj 2 v ena cevi samo ne vem zaradi LMMjev. zakaj sta 2 zakaj sta 2 lopute in ali bo laufalo, če uporabim 1 lmm, ker je itak aftermarket računalnik na vsemskupaj.
V Glavnem milijon zakajov in kakojev
Najbrž poznate moj projekt in naletel sem na nevšečnost in rabim pomoč nekoga, ki ima z tem izkušnje:
Imam Fordov 2.8V6 motor na katerega bom ubesil turbo in ECU master računalnik (standalone).
Težava je v tem, da ima ta avto dve lopute 2 LMM-ja in 2x vse cevi. To je za cevi razpeljat skozi intercooler kar tricky in me zanima, če bi zadeva laufala oziroma kaj bi bile pomankljivosti, če bi naredil pri sesalnem kolektorju 2 v ena do turbota in skozi intercooler in do LMM-ja bi šla samo ena cev in porabil bi samo en LMM a bi to špilalo potem.
Turbo imajo zmeraj 2 v ena cevi samo ne vem zaradi LMMjev. zakaj sta 2 zakaj sta 2 lopute in ali bo laufalo, če uporabim 1 lmm, ker je itak aftermarket računalnik na vsemskupaj.
V Glavnem milijon zakajov in kakojev
