Page 1 of 14
VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 10:35
by eugene
Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 11:02
by croma_man
a bo luftar? oz. kje bo višina

ker fuchsi so pa bolanija na hroščih.
Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 12:33
by eugene
Ma s to višino je zmeraj problem. To da hrošč na tleh zgleda fenomenalno je dejstvo. Kot je tudi dejstvo da pri nas tako nizko se ne da brezskrbno vozit dnevno. Bo hitro sfukan poden, konci blatnikov in sprednji konc. Sem proval. Poleg tega vozne zmogljivosti so močno omejene in pozabi na kake makadamske odročne poti, dovozi itd. Pizdarija pred vsakim ležečim... . Mene to preveč omejuje in kvari užitek. Air ride bi seveda marsikaj rešu ampak je neki denarnega vložka ter predelav. Priznam , da razmišljam o temu ampak za zdaj se ne mom spuščal v to. Poleg tega air ride je tudi malo skregan s performans podvozjem. Višina ni že zdaj več original in tudi ne bo. pač nižan do meje ki bo še omogočalo relativno vsakodnevno brezskrbno vožjo.
Edino o čemu za zdaj razmišljam je mogoče spredaj vgradit t.i. monroeve hi jackers in en poceni kompresorček z dvema ventiloma.
Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 12:36
by DS71
O foock..same lepe cukre imaš pripravljene

Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 18:48
by Cox
eugene wrote:
Edino o čemu za zdaj razmišljam je mogoče spredaj vgradit t.i. monroeve hi jackers in en poceni kompresorček z dvema ventiloma.
Tud za to je potrebno predelat roke .. vsaj na tastari premi...Na novi pa je vrjetno še slabše ker je zgoraj amortizer drugače vpet.
Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 21:09
by eugene
Ma je neki malenkosti za spremenit ja ampak nič kar ne bi bil sposoben nardit. odzgoraj je malo problem s placom to je vse. treba luknjo malo premaknit.
Re: VW 1300 1967
Posted: 10 Apr 2015, 22:02
by ZiZa
barva slušnega aparata

obetavno zgleda

Re: VW 1300 1967
Posted: 11 Apr 2015, 17:21
by Cox
eugene wrote:Ma je neki malenkosti za spremenit ja ampak nič kar ne bi bil sposoben nardit. odzgoraj je malo problem s placom to je vse. treba luknjo malo premaknit.
Pri stari premi se ti zalomi pri kotu ki ga dobi roka ... amortizer je ne odrine ampak samo tišči vijake narazen do te mere da nam je zgornjega zvilo ... pa niso to glih neki otroški šraufi.
Treba bi bilo spremenit mesto vpetja na roki da bi to delalo, sej ne recem da se ne da .. ampak je spet cel projekt zase..
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 10:21
by eugene
Frišni deutz cilindri fi98mm iz maribora madebycimos. Ni da jih rabim ker imam alu nikasilirane ampak če neki lahko dobiš za šenk se ne branim. Da se jih predelat da pašehjo na hroščev blok. bolj na typ4 blok v bistvu ker za typ 1 bi treba premaknit stojne vijake. Smiselno bi dobit ene rabljene 4colske bate od kakega američana in te povrtat na 101,6mm. za zdaj grejo v omaro. Ali pa da jih dam na dež da se starajo par let.

Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 10:25
by eugene
To so alu mahle ki jih mam prištimane za typ 4. Fi100mm kar z hodom 71mm da tam 2.2l prostornine. Cilj je 180+ konjev
Avto je skoraj fertik. trenutno je dvignjen ker sem v procesu menjave bremz in felten. Gor grejo smoothiji. Črni z krom radkapami. Zadaj poširjeni za 5cm. Gume pa 165/65 R15 in 195/65 R15. Te feltne od alfe fano schifo. Ne vem kaj mi je blo takrat ( mlad in neumen je slab izgovor). Še dobro da sem prišu k pameti. Če kdo rabi te feltne naj javi. Dam za par pirov.
