Page 1 of 3

Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 19:15
by bam88
Pozdravljeni

Sem se odločil, da se pridružim še sam vaši skupini ljubiteljev avtomobilov z dušo :)

Pa naj vam predstavim svojo raketo:
Renault R5 GTTurbo letnik 88
1.4 C1J original motor 85KW

Avto poizkušam čim bolj ohranjati približku originala.

Pa še malo slikic:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Privoščil sem si tudi malo nadgradnje:
- večji hladilnik vode
- alu samostojni hladilnik olja
- večji alu intercooler montiran diskretno pod odbijač
- ter komplet sistem povezal med sabo v kombinaciji alu+silikon cevi

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

To bi blo zaenkrat to. Seveda pa avto konstanto potrebuje malo ljubezni in dela, zato se bo delalo še marsikaj na njem.

Pa en posnetek nadgradnje:
https://www.youtube.com/watch?v=beibarJ_TIY


Bi pa vse lastnike fergazer vozil prosil za eno pomoč. Nujno iščem mojstra (lahko biznis lahko popoldanc), ki obnavlja fergazerje. Rabim nekoga, ki je res mojstr in ve kaj dela. Pa prosim nekoga, ki ni Jereb iz Grenca pri Šk. Loki. Hvala vnaprej.

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 20:20
by pero27
pozdravljen in dobrodošel!
fajn raketo maš tole
čeprav sem iz neznanega razloga vedno mislil, da imajo ti avti mašino na zadnjih zicih... :?:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 20:25
by bam88
Hvala za dobrodošlico :)

Bo držal prve generacije petic imajo mašino "v riti" in sicer Turbo2 in Maxi izvedbe. Zadeva ki danes dosega astronomske vrednosti.
http://www.mercadoracing.org/imagenes-a ... maxi_0.jpg

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 20:36
by DS71
fuck yea .. bravo!! Odličen avtoček

aja ..pa dobrodošel v druščini bolanih in zasvojenih :lol:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 20:36
by JureK
Pozdravljen in dobrodošel!
Dober avto... Sem se pred mnogo leti enkrat peljal kot sovoznik s takšno petico, kolker se spomnem je kr konkretno cuknala za svoje konje.
Kolk je avto težek?

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 20:50
by bam88
DS71 hvala :) lepo je bit med bolanimi in zasvojenimi :) sicer pa tvoja raketa je še lepša!

JureK ja res je kar cukne zadeva. Mislim, da ima okrog 850kg.

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 21:05
by pero27
bam88 wrote: Bo držal prve generacije petic imajo mašino "v riti" in sicer Turbo2 in Maxi izvedbe. Zadeva ki danes dosega astronomske vrednosti.
http://www.mercadoracing.org/imagenes-a ... maxi_0.jpg
eeee, to bo to ja, hvala za razjasnitev
so mi bli zmerej fascinantni ti avti pri katerih so bli inženirji tulk prfukjeni, da so šli zadnje zice reskerat za mašino :twisted:
no, tud tvoja je čist fajn ;)

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 21:43
by Tine
bam88 wrote:Nujno iščem mojstra (lahko biznis lahko popoldanc), ki obnavlja fergazerje. Rabim nekoga, ki je res mojstr in ve kaj dela. Pa prosim nekoga, ki ni Jereb iz Grenca pri Šk. Loki. Hvala vnaprej.
Kaj točno pa je problem pri tvojem, kakšni so simptomi? Preden bi poiskal mojstra na drugem koncu Slovenije bi bilo vredno probat kvalitetno sčistit ferg in diz ter mu namenit en rebuild kit tesnil, oringov in membran - to pa lahko narediš sam, če nimaš ravno treh levih rok ;)

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 21:47
by ZiZa
dobrodošel :) Zadnjič sem videl, da 2012ke prodajaš na bolhi - maš že plan na kaj boš šel?
Image
na teh francozinjah mi ATS 13ke ful lepo zgledajo, sam vprašanje, kako je kj placa za bremze? :)

za fergije mi je pa zadnjič kolega pravu, da je na svoji mečki ful dobr poštimal fergije pri CRC (https://www.facebook.com/crcpredelave?fref=ts)

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Posted: 04 Aug 2014, 21:49
by croma_man
ljga unga tmle gre :lol: