RWD menjalniki
Posted: 17 Jun 2014, 23:20
Ok štorja je taka da imam enga RWD volvota ( ki ga bom kmalu predstavu
) in ima en kurčev 4br menjalnik. Glede teh menjalnikov so bli volvoti itak od hudiča , saj so še v 90 furali nek 4br z overdrivom, ki si ga vklopu z gumbom na ročici. poek tega so tej menjači od volvota kar švoh.
Moj 145 ima menjalnik M40- običen 4 brzinc. Za te avte je bil na voljo tudi tak z overdrivom in sicer M41. Pri teh menjalnikih je mašina postavljena navpično ( kot mora bit).
Z serijo 200 so se pojavili menjalniki M45(4br) in M46( 4br+overdrive) in kasneje v 700kah m47 (5br).Vsi tej menjalniki imajo snemljiv zvon.
Na sliki je m46 kjer se vidi snemljiv zvon in overdrive, ki je dodan na koncu mnejalinika.

Serija 900 je imala tudi naki novejše menajče M90 (by getrag), kateri nima snemljivega zvona in pride v varjanti za redblock (2.0 -2.3 4 clildraš z giza blokom v redeči barvi) ali whiteblock (novejši 4,5 ali 6 cilkndraš z alu blokom( sem spada tudi famozni volvotov T5).
M90

V tunane volvote se tako vgrajuje menjalnike različnih izvorov. Med nalpopolarnejšimi so amerški T5 ( Borg- warner zdaj TREMEC) ki je bil v izdelavi 25 let in bil poleg mustangov z R4 do V8 mašin še v dosti drugih avtih. T5 je zlo popularen ne samo pri volvaših ampak pri večini folka, ki rabi RWD menjalnik, prav zaradi pogostosti, aftermarket podpore itd.
T5- na tej sliki ima montiran volvotov zvon s pomočjo adapterja.


Moj 145 ima menjalnik M40- običen 4 brzinc. Za te avte je bil na voljo tudi tak z overdrivom in sicer M41. Pri teh menjalnikih je mašina postavljena navpično ( kot mora bit).
Z serijo 200 so se pojavili menjalniki M45(4br) in M46( 4br+overdrive) in kasneje v 700kah m47 (5br).Vsi tej menjalniki imajo snemljiv zvon.
Na sliki je m46 kjer se vidi snemljiv zvon in overdrive, ki je dodan na koncu mnejalinika.

Serija 900 je imala tudi naki novejše menajče M90 (by getrag), kateri nima snemljivega zvona in pride v varjanti za redblock (2.0 -2.3 4 clildraš z giza blokom v redeči barvi) ali whiteblock (novejši 4,5 ali 6 cilkndraš z alu blokom( sem spada tudi famozni volvotov T5).
M90

V tunane volvote se tako vgrajuje menjalnike različnih izvorov. Med nalpopolarnejšimi so amerški T5 ( Borg- warner zdaj TREMEC) ki je bil v izdelavi 25 let in bil poleg mustangov z R4 do V8 mašin še v dosti drugih avtih. T5 je zlo popularen ne samo pri volvaših ampak pri večini folka, ki rabi RWD menjalnik, prav zaradi pogostosti, aftermarket podpore itd.
T5- na tej sliki ima montiran volvotov zvon s pomočjo adapterja.
