Page 98 of 125
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 20 Sep 2015, 11:44
by zegler
pero27 wrote:ja sej a je ni še noben probal obesit noter v rezervar pač na to ogrodjeod plovca?
jst bom verjetno probal nardit to, ko grem na m10b18i, ker sicer nevem kako rešit povratni vod
kako maš pa ti povratni vod, croma? a ti je celo ratalo najt eno zunanjo črpalko, ki ima to interno urejeno?
povratni vod rabis tako v vsakem primeru, kajti povratni je od einspritz reglerja nazaj v tank .. on odloci kolk ti bo teklo nazaj ... tak da povratni vod je pri e21 napeljan cisto ob cevi ki pelje od tanka do motorja, pri mojem ki ni einspritz pac imam samo pritrdilne tocke ki so prazne ob dovodnem vodu .. tak da pac napeljes se eno lajtungo, problem ki se pojavi pa sem ze tako npisal par postov visje....
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 21 Sep 2015, 01:00
by pero27
Ja, to vem in imam isti problem, da je vse kar imam prazna mesta na clipih za doadatno cev
Samo bi se mi zdelo nekako smiselno da bi obstjajala neka aftermaket (zunanja) pumpa z vgrajenim regulatorjem; tista kovinska cev za gorivo je namreč dovolj debela da pritisk na 2m dolžine nebi smel preveč past
A nimajo moderni avti ki imajo pumpo v rezervarju samo ene cevi do motorja (in torej regulator na tej pumpi v rezervarju)?
A boš povedal, croma, kako maš to rešeno, al neboš?

SKlepam da si dobil pokrov tanka od enispritzarja pa pol aftermarket zunajo pumpo in 2 cevi do motorja?
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 21 Sep 2015, 10:52
by MAIK
Mene tudi to zanima

sem glih tolk delč da je to aktualna tema
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 22 Sep 2015, 12:53
by Tin
kake študije delate
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj
al kako?
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 22 Sep 2015, 16:17
by pero27
ja najboljš ja
sem slišou da si ti maher od mehanika (330cdM se mi še posebej dopade) nebi prčakvou takih od tebe
če že, pol bi jst dodatno nalotal/našvasal eno cev na pokrov rezervarja, to bi pomojem pa šlo, ja
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 22 Sep 2015, 16:48
by L4UK0
Tin wrote:kake študije delate
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj
al kako?
Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj teče

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 22 Sep 2015, 17:29
by croma_man
pero27 wrote:ja najboljš ja
nebi prčakvou takih od tebe
men je delal M20B20 sigurno 10.000 km in mi dela M20B27 že več kot 8000 km b.p. nikoli težav sploh pa ne s povratnim vodom.
Včasih je boljše manj teoretizirat in več realizirat, sej pa se ne cepijo atomi.
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 22 Sep 2015, 22:42
by Ježek
Tudi meni dela Tinova ''predelava'' že skoraj 20.000 km brez problema. Nima smisla komplicirat tam, kjer ni treba

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 23 Sep 2015, 07:38
by zegler
Tin wrote:kake študije delate
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj
al kako?
hmmm a zato pol zmanjka cromi v ovinku benza ?
NE kr nekam v tank ... ce si pogledal v tank od E21 ima tam ko vlece benz iz tanka malo privzdignjene stene (prekat) in posledicno je dobro ce visek benza ki ga pumpa potegne nalije v tisti predel, kjer ga ponovno lahko potegne, zato pa imajo original od einspritz modelov na istem mestu sesalni in povratni vod no razmaka je 5 cm .. in dobro je da je zadeva speljana cim bolj v tank (globino), da se ne peni .. torej mesto in globina sta pomembna , vsaj pri E21, jaz sem ravno vceraj delal na tem kje bom vrtal.. no saj bom pa se kaksno sliko objavil da se bo vedlo kaj bluzim .. pa upam da hlapi ne bodo usodni pri kaksni iskri ki se na rdi na scetkah boarmasince
EDIT: @croma.. daj povej ce prestavimo temo, jaz je ne morem, na zacetku sem mislil samo vprasat ce se ves za kaki tankgeber od e21 einspritzerja ...

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 23 Sep 2015, 10:33
by MAIK
L4UK0 wrote:Tin wrote:kake študije delate
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj
al kako?
Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj teče

To je res samo, če je slab lot potem tudi ven teče.
Jaz sem naredil tako, da imam povratek v cev za za tankanje pod kotom, da teče po steni tanka pa naj se nebi slišalo.
Je pa res, da bolš da se sliši kakor, da pušča
kar se pa tiče iskre iz borvinte je pa tole rešitev
