BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by $küll » 09 Apr 2015, 14:19

Ti si dal te obročke na amortizer al na fedre? Jaz sem jih dal na fedre na oldiju in je ful boljše, so pa tisti ki jih zvežež na fedre...

P.s.: te:

http://m.ebay.de/itm/310222630931?nav=SEARCH
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 09 Apr 2015, 14:24

obročke sem dal na amortizerje ja (klasični 1cm federwegbegrenzer), tole pa ni slaba ideja...ni pa nikjer podatka o premeru?

edit...
What a spring rubber actually does is connect the coils to coils in the springs, which drives the spring rate up and makes it stiffer.

Read more: http://www.stockcarracing.com/techartic ... z3Woa7yeb3


tole bi znal bit to kar rabim, bom probal pa sporočim :)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by $küll » 09 Apr 2015, 15:54

Je tako fleksibilna da gre na različne fije fedrov. Pomoje ti bo tako dobro da boš moral plačat pir
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 09 Apr 2015, 15:56

18.4. ali 6.6. biraj broj :)
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by pero27 » 09 Apr 2015, 17:04

kar ta guma nardi je to, da ti v principu pobere navoje ven iz vzmeti
pol maš isto trde fedre, kot če bi te trenutne odžagal, sam da ohraniš dolžino
sam to je men mau tko... pomoje da nebo tale guma za dolgo, ker jo bojo fedri kar mučli
najboljš bi blo verjetno dat fedre navit, enkrat se spomnim da je blo na wheeler dealers so dal za enga starodobnika fedre delat in je prišlo 40 funtov na feder, kar je đabe, pa so si zmišlal svašta od progresivnosti do števila navojev in trdote...
dennis18
Posts: 419
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by dennis18 » 09 Apr 2015, 20:47

Malo ven iz Ptuja je firma, ki dela fedre. Ko sem spr. za svoje je bilo cca 30eur na kom.

Ce rabis kontakt povej.

Lp
Powered by M.K.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by kmetek » 09 Apr 2015, 22:17

To je pač slabost te zasnove zadnje preme, sej pri E30 ni prav veliko bolš. Načeloma je problem enak kot pri zaviranju, s tem da imaš spredaj drugačno geometrijo. Tako da, edina opcija, da si ne poslabšaš lege čez ovinke, je ta, da imaš počasnejši low speed compression. Torej da počasne "udarce" bolj zadušiš. B6 in B8 so vseeno malo drugačni kar se tiče dušenja, pa še zmer niso mišljeni da delajo v vseh teh pogojih optimalno.
Moj nasvet, pokliči na Amortizer d.o.o. in vprašaj kaj se da naredit. Sicer mislim da B6/B8 nimajo posebej low/high speed compression-a, ampak nisem 100%, je za vprašat.

Drugače pa za zadaj ne bi smel bit problem, če nimaš prevelikega premera vzmeti, pač kupiš neke 2.5" ID vzmeti malo večje trdote, samo se bo poznalo tudi čez ovinke.

Neke win/win situacije s tem setupom pač ne boš dosegel, ali ne bo počepnil in pobiral lukenj, ali boš na tem kot si zdaj. Pa tudi nastavljivi amortizerji so dobri samo za "nevedneže". Ker 90% nastavljivih amortizerjev ima samo ločen rebound in compression, še vedno pa je to neki "splošni" compression, ni ločen na low in high speed. Taki se začnejo pri recimo KV V3 Club sport in podobnih, kjer je komplet blizu 3k€, pa je to še vedno "amaterska" roba. In tudi če daš 5k€ za amortizerje ki so 3 ali 4way (torej low in high speed compression in rebound) nastavljivi, ti jih živ bog ne bo znal pravilno nastavit, sam neki na uč delat pa tud ni neke zmage.

V bistvu bi bilo najboljše zadaj zmontirat E36 zadnji konec oz. bi rabil kontra kot pri Passatu, skrajšat roke, da se ti zmanjša navor na premi oz. rabiš za enak "počep" avta, večjo silo.

Upam da ti kaj pomaga.
sablac
Posts: 204
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by sablac » 09 Apr 2015, 23:00

na ljubecni mas sumra jaooo :idea:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by DS71 » 09 Apr 2015, 23:39

no fajn .. spremljat te evolucijske zadeve ..ko dejansko vidiš kaj pomeni naveza amortizer,feder,guma (da o sami geometriji ne zgubljamo besed) .. in vedno več več in več ..in počasi preliješ čez dejansko prave dirkaške materiale ..vidim da si že sam ugotovil te filozofije :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 10 Apr 2015, 08:19

kmetek wrote:To je pač slabost te zasnove zadnje preme, sej pri E30 ni prav veliko bolš. Načeloma je problem enak kot pri zaviranju, s tem da imaš spredaj drugačno geometrijo.
Upam da ti kaj pomaga.
Ja spredaj je vse rešeno, res pa do te mere sklenjen kompromis da je spredaj tako trdo podvozje, da pri zaprtih ovinkih na slalomih ne počepne spredn konc in mi hitro zablokirajo sprednja kolesa zarad tega...pa ok, je pa zato na hitrih ovinkih večje veselje. Zadaj bom pa videl s to gumo na fedri kaj se bo dogajal, če primerjam E21 z E30, tud z vsemi dodelavami na podvozju, šele zdej se je avto začel obnašat kot E30 z recimo jurja na podvozju...so mi pa vsi, ki se ukvarjajo z dirkalnimi E21 napisal to : hard tail = ditch... tko da tega se bom probu izognit :lol:
sablac wrote:na ljubecni mas sumra jaooo :idea:
mel sem že 090-olož fedre na e21, in samo z zamenjavo za H&R se je zadn konc hudo popravu, tam sem vidu da fedra pomen zlo velik...zato mi te izdelane zadeve ne pašejo.
DS71 wrote:no fajn .. spremljat te evolucijske zadeve ..
evolucija, lepa beseda, jst bi rajš reku praznenje proračuna :lol: :lol: :lol:
Post Reply