BMW E21 327i (dolomiten reportage)

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Ti si dal te obročke na amortizer al na fedre? Jaz sem jih dal na fedre na oldiju in je ful boljše, so pa tisti ki jih zvežež na fedre...
P.s.: te:
http://m.ebay.de/itm/310222630931?nav=SEARCH
P.s.: te:
http://m.ebay.de/itm/310222630931?nav=SEARCH

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
obročke sem dal na amortizerje ja (klasični 1cm federwegbegrenzer), tole pa ni slaba ideja...ni pa nikjer podatka o premeru?
edit...
What a spring rubber actually does is connect the coils to coils in the springs, which drives the spring rate up and makes it stiffer.
Read more: http://www.stockcarracing.com/techartic ... z3Woa7yeb3
tole bi znal bit to kar rabim, bom probal pa sporočim
edit...
What a spring rubber actually does is connect the coils to coils in the springs, which drives the spring rate up and makes it stiffer.
Read more: http://www.stockcarracing.com/techartic ... z3Woa7yeb3
tole bi znal bit to kar rabim, bom probal pa sporočim


Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Je tako fleksibilna da gre na različne fije fedrov. Pomoje ti bo tako dobro da boš moral plačat pir


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
kar ta guma nardi je to, da ti v principu pobere navoje ven iz vzmeti
pol maš isto trde fedre, kot če bi te trenutne odžagal, sam da ohraniš dolžino
sam to je men mau tko... pomoje da nebo tale guma za dolgo, ker jo bojo fedri kar mučli
najboljš bi blo verjetno dat fedre navit, enkrat se spomnim da je blo na wheeler dealers so dal za enga starodobnika fedre delat in je prišlo 40 funtov na feder, kar je đabe, pa so si zmišlal svašta od progresivnosti do števila navojev in trdote...
pol maš isto trde fedre, kot če bi te trenutne odžagal, sam da ohraniš dolžino
sam to je men mau tko... pomoje da nebo tale guma za dolgo, ker jo bojo fedri kar mučli
najboljš bi blo verjetno dat fedre navit, enkrat se spomnim da je blo na wheeler dealers so dal za enga starodobnika fedre delat in je prišlo 40 funtov na feder, kar je đabe, pa so si zmišlal svašta od progresivnosti do števila navojev in trdote...

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Malo ven iz Ptuja je firma, ki dela fedre. Ko sem spr. za svoje je bilo cca 30eur na kom.
Ce rabis kontakt povej.
Lp
Ce rabis kontakt povej.
Lp
Powered by M.K.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
To je pač slabost te zasnove zadnje preme, sej pri E30 ni prav veliko bolš. Načeloma je problem enak kot pri zaviranju, s tem da imaš spredaj drugačno geometrijo. Tako da, edina opcija, da si ne poslabšaš lege čez ovinke, je ta, da imaš počasnejši low speed compression. Torej da počasne "udarce" bolj zadušiš. B6 in B8 so vseeno malo drugačni kar se tiče dušenja, pa še zmer niso mišljeni da delajo v vseh teh pogojih optimalno.
Moj nasvet, pokliči na Amortizer d.o.o. in vprašaj kaj se da naredit. Sicer mislim da B6/B8 nimajo posebej low/high speed compression-a, ampak nisem 100%, je za vprašat.
Drugače pa za zadaj ne bi smel bit problem, če nimaš prevelikega premera vzmeti, pač kupiš neke 2.5" ID vzmeti malo večje trdote, samo se bo poznalo tudi čez ovinke.
Neke win/win situacije s tem setupom pač ne boš dosegel, ali ne bo počepnil in pobiral lukenj, ali boš na tem kot si zdaj. Pa tudi nastavljivi amortizerji so dobri samo za "nevedneže". Ker 90% nastavljivih amortizerjev ima samo ločen rebound in compression, še vedno pa je to neki "splošni" compression, ni ločen na low in high speed. Taki se začnejo pri recimo KV V3 Club sport in podobnih, kjer je komplet blizu 3k€, pa je to še vedno "amaterska" roba. In tudi če daš 5k€ za amortizerje ki so 3 ali 4way (torej low in high speed compression in rebound) nastavljivi, ti jih živ bog ne bo znal pravilno nastavit, sam neki na uč delat pa tud ni neke zmage.
V bistvu bi bilo najboljše zadaj zmontirat E36 zadnji konec oz. bi rabil kontra kot pri Passatu, skrajšat roke, da se ti zmanjša navor na premi oz. rabiš za enak "počep" avta, večjo silo.
Upam da ti kaj pomaga.
Moj nasvet, pokliči na Amortizer d.o.o. in vprašaj kaj se da naredit. Sicer mislim da B6/B8 nimajo posebej low/high speed compression-a, ampak nisem 100%, je za vprašat.
Drugače pa za zadaj ne bi smel bit problem, če nimaš prevelikega premera vzmeti, pač kupiš neke 2.5" ID vzmeti malo večje trdote, samo se bo poznalo tudi čez ovinke.
Neke win/win situacije s tem setupom pač ne boš dosegel, ali ne bo počepnil in pobiral lukenj, ali boš na tem kot si zdaj. Pa tudi nastavljivi amortizerji so dobri samo za "nevedneže". Ker 90% nastavljivih amortizerjev ima samo ločen rebound in compression, še vedno pa je to neki "splošni" compression, ni ločen na low in high speed. Taki se začnejo pri recimo KV V3 Club sport in podobnih, kjer je komplet blizu 3k€, pa je to še vedno "amaterska" roba. In tudi če daš 5k€ za amortizerje ki so 3 ali 4way (torej low in high speed compression in rebound) nastavljivi, ti jih živ bog ne bo znal pravilno nastavit, sam neki na uč delat pa tud ni neke zmage.
V bistvu bi bilo najboljše zadaj zmontirat E36 zadnji konec oz. bi rabil kontra kot pri Passatu, skrajšat roke, da se ti zmanjša navor na premi oz. rabiš za enak "počep" avta, večjo silo.
Upam da ti kaj pomaga.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
na ljubecni mas sumra jaooo 


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
no fajn .. spremljat te evolucijske zadeve ..ko dejansko vidiš kaj pomeni naveza amortizer,feder,guma (da o sami geometriji ne zgubljamo besed) .. in vedno več več in več ..in počasi preliješ čez dejansko prave dirkaške materiale ..vidim da si že sam ugotovil te filozofije 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Ja spredaj je vse rešeno, res pa do te mere sklenjen kompromis da je spredaj tako trdo podvozje, da pri zaprtih ovinkih na slalomih ne počepne spredn konc in mi hitro zablokirajo sprednja kolesa zarad tega...pa ok, je pa zato na hitrih ovinkih večje veselje. Zadaj bom pa videl s to gumo na fedri kaj se bo dogajal, če primerjam E21 z E30, tud z vsemi dodelavami na podvozju, šele zdej se je avto začel obnašat kot E30 z recimo jurja na podvozju...so mi pa vsi, ki se ukvarjajo z dirkalnimi E21 napisal to : hard tail = ditch... tko da tega se bom probu izognitkmetek wrote:To je pač slabost te zasnove zadnje preme, sej pri E30 ni prav veliko bolš. Načeloma je problem enak kot pri zaviranju, s tem da imaš spredaj drugačno geometrijo.
Upam da ti kaj pomaga.

mel sem že 090-olož fedre na e21, in samo z zamenjavo za H&R se je zadn konc hudo popravu, tam sem vidu da fedra pomen zlo velik...zato mi te izdelane zadeve ne pašejo.sablac wrote:na ljubecni mas sumra jaooo
evolucija, lepa beseda, jst bi rajš reku praznenje proračunaDS71 wrote:no fajn .. spremljat te evolucijske zadeve ..



