Page 10 of 10

Re: Opel Manta B

Posted: 11 Jul 2014, 06:41
by dabi
Nemam!:) Spredaj so predelani zadnji Bilstein amortizerji od Fiat Marea-e Weekend, zadaj pa standarni Bilstein od Mante GSi.

Re: Opel Manta B

Posted: 22 Jul 2014, 23:44
by MantaFan
koji mjenjac imas gore,i kakav kardan?

Re: Opel Manta B

Posted: 23 Jul 2014, 06:21
by dabi
Mjenjac Omega A 2.0 R25, kardan je pa custom izvedba.

Re: Opel Manta B

Posted: 13 Nov 2014, 19:40
by Bajta
če še nisi kaj izgotovil glede cinšpul, 1.8t "tastare" so serijsko zelo rade kr tk naenkrat crknile..
novejše so kvalitetnejše.

zjebe jih pa prevelik dwell. se začnejo pregrevat, kar pa že veš. drgač pa niso sam za okras če so ornk nastavljene, da tole konkretno iskro od sebe.

Re: Opel Manta B

Posted: 14 Nov 2014, 08:52
by dabi
Koliko sem še jaz potem to raziskoval je mislim da bil glavni problem v tem, da sem sam imel nastavljen dwell tako kot je proizvajalec priporočil, fora je pa bila v tem, da je bil dwell podan za 13.8V (ali nekaj takega), meni je pa na Manti napetost 13.2V in je potem MS še dodatno povečal dwell. Drugače sem pa trenutno na vžigalnih od 2.0 FSI-ja (rdeče, 2cm višje od 1.8T) in zadeva dela, je pa res, da je najdaljša tura v enem kosu bila 80km.
Drugače pa sem sam imel na MS že tri tipe vžiga in sicer povsem običajnega na vertajler, potem DIS modul in zdaj na koncu še COP tuljave in z nobemim ni bilo nekih problemov.

Re: Opel Manta B

Posted: 14 Nov 2014, 12:35
by Bajta
sam a nimaš ti "wasted" sparka? da delata po 2 cinšpuli kr naenkrat? delata torej 1x več kot bi rabli ?

Re: Opel Manta B

Posted: 14 Nov 2014, 13:17
by dabi
Tako je, edino prej sem imel močnostne tranzistorje noter v samem MS-ju, sedaj pa imam zraven dodatno vezje za prožiti tuljave, saj imajo le-te močnostni del noter v sami tuljavi. Saj vezje in nastavitve so napisane na msextra.
EDIT:
Končno našel shemo, koliko se spomnim imam narejeno popolnoma enako. In ta podan dwell (2.6ms) je za 13.8V in jaz sem potem to vrednost tudi vpisal, MS pa potem po mapi podalja oz. skrajša dwell v odvisnosti od napetosti. Meni je pa napetost na avtu 13.2V, tako da sem sedaj samo spustil to vrednost in se sedaj občutno manj greje, pa tudi kot sem že omenil sem dal daljše tuljave, da malo stojijo vem od pokrova.
http://home.comcast.net/~whaussmann/MS_ ... cks_v3.htm

Re: Opel Manta B

Posted: 14 Nov 2014, 13:53
by Bajta
js mam se mislim da 3 doma od 2.0t, audi s3. ti jih "šenkam" :)

niso dolg rabljene. 07k 905 715f.