Page 10 of 51

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 23:20
by ZiZa
nimam kaj vekat, sej imam certifikat, ne homologacijo... če bo kj pizdarije, potem bo pri avtih s homologacijo (vpisan starodobnik v prometno)... sam predno se bo kj naredlo v tem, bomo že vsi stari dedci al pa na pokopališčih :)

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 00:02
by kontejner
A mogoče kdo ve če se da avto odhomologirat? :)

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 00:20
by kmetek
Once you go black, you never go back :lol:


@Axion. Brez zamere, ni letelo direkt nate, čeprav je res da tudi tvoj spada v moj "opis". Pa tudi mi ne gre v nos, da prideš kaj ceneje skozi, hvala bogu da se znajdeš! Samo fora je v tem, da imamo glup sistem! Grem stavit, da če bo nekdo hotel čez leto-dve imet Clia RSi/Baccara (recimo ekvivalent GTI 8V) na certifikat, ga bodo samo poslali v 3PM. In prav je tako, ker avto res ni toliko poseben, da bi si to zaslužil ;)
Samo v tem je fora, da ni nekega reda, kateri avti padejo pod redkost, kar je drugi kriterij, poleg starosti. Kakšnemu G60/Edition/Rallye nič ne rečem, ampak "navaden" GTI, ne vem kje je tukaj redkost?
In nič bat, tvojega (in še marsikaterega) sem že videl v živo, kapo dol ;) In če bi si prebral mojo prredstavitev na Favdl-u, bi vedel, da če ne bi bilo v dani situaciji tako kot je bilo, bi se mogoče tudi jaz zdaj vozil okoli z GTI-jem :D Če se ne, pa še ne pomeni, da mi ni več všeč, čeprav moj nastop verjetno včasih deluje drugače.
Dam za pivo ob priliki, da zakopljeva bojne sekire :P

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 10:07
by lancia hf
Axion wrote:
Napaka, letnik '91 lahko in bo dobil certifikat (teoreticno ga je ze). Ampak nihce ni omenil da je treba placat 300eur, ker se gre za youngtimerja. In ker je na prvem mestu denar, ni nekih ovir in prepovedi. Iz tega denarja se futra svamz. Dokler imam jst tabele tablce gor, me nihce ne more prisilt v menjavo tablic. Ce me policaj ustavi, mi ni potrebno kazat certifikata, ampak prometno in v prometni ne pise ali je avto "oldtimer" ali ne. Ker za vpis le-tega pa mora bit star 30let (naj me kdo popravi ce sem se zmotil).
..sicer pa tud zajle za stevec ni glih problem staknit.
Glede certifikata je takole.
23.4 13 (dva dni nazaj) sem dal delati certifikat za Delto saj je stara 25 let in pride možakar do avta, poslika, spiševa papirje vzame 220€ in po praznikih bom domol dobil papirje s katerimi bom pa moral iti obvezno na homologacijo, da mi v prometno vpišejo, da je avto starodobnik, (dobil bom tudi modre tablice) ker če ne naredim tega mi drugo leto certifikat nič ne pomaga nadaljnih 5 let dokler ne bo avto star 30 let.
Glede teh tablic pa ne drži, da se boš lahko vozil samo na srečanja in ne vem kaj še vse pišejo nekateri ampak bo to samo da se loči starodobnike od ostalih avtomobilov.

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 15:57
by Axion
kmetek wrote: Samo fora je v tem, da imamo glup sistem! Grem stavit, da če bo nekdo hotel čez leto-dve imet Clia RSi/Baccara (recimo ekvivalent GTI 8V) na certifikat, ga bodo samo poslali v 3PM. In prav je tako, ker avto res ni toliko poseben, da bi si to zaslužil ;)
Samo v tem je fora, da ni nekega reda, kateri avti padejo pod redkost, kar je drugi kriterij, poleg starosti. Kakšnemu G60/Edition/Rallye nič ne rečem, ampak "navaden" GTI, ne vem kje je tukaj redkost?
Glede sistema nimam kaj za dodat. Glup.
Jst pa se grem stavit, da bos brez problema dobil certifikat. Cez dve leti ali najvec tri, seveda. ;) Ne bom poimensko vendar, ti lahko povem da je predsednik nekega kluba pri nas (tudi komisionar pri svamz) rekel prek telefona, da naceloma ni problema za bilokater avto, samo da ni japonc. Meni osebno je tako mnenje popolnoma zgreseno, ker meni ni vazen kak avto vozis, ampak kdo si, kako skrbis in kaj delas z avtom.

Redkost ali ne redkost, dejstvo je da se bodo te kante se vedno cez 5let na dnevni ravni vozile po cesti. Tudi potem ko bo dopolnil 30let. Nekateri bodo imeli polnopravni certifikat, nekateri pa bodo ostali zgolj "delovni konji".
Na zalost pa se golf 2, pa magari zrihtan g60 ali pregnit tasovc se nikoli ne bo znebil priglasa delovskega ali ce hocete bosanskega avta. Ker tisto vprasanje "jel disel?" ne bo slo nikoli v pozabo. :)

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 16:05
by Axion
Modre tablice.
Pravkar klical vodjo lokalnega tehnicnega in naj bi prisle ven februarja 2016.

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 19:40
by ZiZa
hehe, hja pri nas bo to trajal in trajal, tako da se ni za bat, da bodo kkšne zaostritve :D

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 22:18
by kmetek
Primož, ne vem zakaj točno si se odločil za to, takrat pri nesreči ali zaradi popusta pri zavarovanju? Kaj misliš s tem, da dvigneš ceno avta? Glede avta se je brezveze sekirat, veš kaj imaš in to je to, če komu ni kaj prav, je to 1.3B z GTI nalepko :P

Ne vem, jaz osebno ne vidim neke prednosti pri teh zadevah. Dokler me pride zavarovanje dobrih 300€ letno, se ne mislim zajebavat še s tem, za tistih koliko, 250€ razlike? Pa tudi 20 let star avto ne vem kako lahko pride skozi? Da ni kakšnih problemov, če te "tapravi" dobi v roke kdaj?

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 22:49
by kontejner
še eno vprašanje, kolikor mi je znano če ima avto homologacijo starodobnika potem niso več možne druge homologacije (felne, fedri ipd.), ali ve kdo več o tem?

Re: RaznoRazne

Posted: 25 Apr 2013, 23:22
by $küll
če bi se gledalo redkost, potem hrošč nebi bil nikoli starodobnik ;)