No evo,da se spet malo javljam.
Po več urah matranja in merjena kompresije haldnega, toplega motorja. Posvetovanjem mehanikov Iz Bejruta (Libanon), Bangkoka (Tajska), Belgije, Švice, JAR sem prišel nekje do zaključka, da imam dokaj pravilne šobe v samem frgazerju in so za napako krive neke luknjice v samem ohišju, ker je bil frgazer v originalu del Alpininga kita A1 in je namenjen da se motor vrti nad 4000rpm. Zaradi česar imam napake pri stalnem plinu nekje 2000-3000rpm.
Nažalost v Sloveniji ni nobenega "majstra" za te frgazerje, ki bi jih poznali v nulo. Vsi so nekakšni poznavalci, a ko prideš s problemom ga neznanjo definirat in napake iščejo drugje...
V tem času so se naredila tudi vodila za bolj natančno odpiranje loput nekaj manjših podobnosti z vodilom pri uporabniku @samo_P

Od javljana sem tudi kupil original alpina feltne 6,5x13" za zadaj, ki so nažalost na videz zgledale v ok stanju, je stružnica razkrila da so krive, da so bili vijaki preveč zategnjeni in je zaradi tega bil material v pestu skrivljen. Ker so že v začetku niso bile poceni mi ni preostalo nič drugego kot da jih dam povarit in spravit v čimboljše stanje, pa čeprav me je udarilo precej po žepu jih je mojster enkratno popravil.
Nato so šle na peskanje z korundom, nato se je dalo čez 2 sloja šprickita, primer in barva. Barva je bila nanešena v dveh seansah in sicer črna sredina in srebrne špice, nakar je čez celo prišel se prozoren lak.
Od Alpine sem kupil še sredinske pokrovčke(dobil sem še zadnje kar so jih imeli).

In še končana zadeva. Vmesne stadije sem tudi slikal ampak niso tako zanimivi

Ker sem bil nad ustrežljivostjo Alpininh uslužbencev več kot zadovoljen sem povprašal če imajo še kak del naprodaj ki bi mi mogoče prišel prav. Ker so imeli edino še sprednji spojler kateri je meni nenormalno lep sem tudi to naročil.
Montiral se bo najvrjetneje naslednje leto. Kako zgleda nekako pribljižno zmontiran za predogled...
