Page 10 of 43

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 03 Jun 2013, 11:19
by FR Wolf
Ja problem s kašlanjem oz. pluvanjem nazaj sem imel oz. še imam. Mnogi so mi svetovali da motor dobiva premalo bencina, zato sem tudi večje šobe dal. Imel sem problem pri cruzanju, da mi je med 1500-3000 nazaj pluvalo. med pospeševanjem problemov nisem imel.

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 03 Jun 2013, 20:03
by L4UK0
Lepo, tole bi blo fajn en dan v zivo vidt...al pa na kasnem piston cupu :D

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 03 Jun 2013, 21:14
by FR Wolf
Hvala! Ja se mormo zmenit za kako pivo LJ oldschoolašev. Sicer pa komaj čakam da bo kako lepo vreme in kaka turca...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 04 Jun 2013, 08:38
by dabi
Probaj dat gor širokopasovno lambdo, pa boš takoj oz. vedno vedel kaj se dogaja z gorivom..

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 04 Jun 2013, 08:43
by FR Wolf
Ravno se dogovarjam z enimi mi priporočajo drug razdelilec, ki ima bolje naravnano krivuljo za webre...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 04 Jun 2013, 16:00
by DS71
Priden ..lepo ti to pedenaš 8-)

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 04 Jun 2013, 18:07
by FR Wolf
DS71 wrote:Priden ..lepo ti to pedenaš 8-)
Hvala, ja nekaj je treba delat :)

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 08 Jun 2013, 19:02
by FR Wolf
No spet sem neki prčku :)
Izcimlo se je ap tole...
Image
Ja je kabel za mp3 predvajanje. Ampak! Je narejeno da predvaja stereo!
Čeprov napeljavo za 2 zvočnika zadaj že imam bo zaenkrat ostal samo en zvočnik v armaturki...
Vgrajena zadeva
Image
Kako zgleda od spredaj
Image

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 11 Jun 2013, 19:38
by FR Wolf
Danes sm končno to zmontiral v avto...
Tukej je še video delovanja...

Za slabo delovanje tunerja je kriv slab kabel v prtljažniku in se bo moral zamenjati kabel od oječevalca do antene cca 50cm.

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 03 Oct 2013, 18:16
by FR Wolf
No evo,da se spet malo javljam.
Po več urah matranja in merjena kompresije haldnega, toplega motorja. Posvetovanjem mehanikov Iz Bejruta (Libanon), Bangkoka (Tajska), Belgije, Švice, JAR sem prišel nekje do zaključka, da imam dokaj pravilne šobe v samem frgazerju in so za napako krive neke luknjice v samem ohišju, ker je bil frgazer v originalu del Alpininga kita A1 in je namenjen da se motor vrti nad 4000rpm. Zaradi česar imam napake pri stalnem plinu nekje 2000-3000rpm.
Nažalost v Sloveniji ni nobenega "majstra" za te frgazerje, ki bi jih poznali v nulo. Vsi so nekakšni poznavalci, a ko prideš s problemom ga neznanjo definirat in napake iščejo drugje...
V tem času so se naredila tudi vodila za bolj natančno odpiranje loput nekaj manjših podobnosti z vodilom pri uporabniku @samo_P
Image
Od javljana sem tudi kupil original alpina feltne 6,5x13" za zadaj, ki so nažalost na videz zgledale v ok stanju, je stružnica razkrila da so krive, da so bili vijaki preveč zategnjeni in je zaradi tega bil material v pestu skrivljen. Ker so že v začetku niso bile poceni mi ni preostalo nič drugego kot da jih dam povarit in spravit v čimboljše stanje, pa čeprav me je udarilo precej po žepu jih je mojster enkratno popravil.
Nato so šle na peskanje z korundom, nato se je dalo čez 2 sloja šprickita, primer in barva. Barva je bila nanešena v dveh seansah in sicer črna sredina in srebrne špice, nakar je čez celo prišel se prozoren lak.
Od Alpine sem kupil še sredinske pokrovčke(dobil sem še zadnje kar so jih imeli).
Image
In še končana zadeva. Vmesne stadije sem tudi slikal ampak niso tako zanimivi :)
Image
Ker sem bil nad ustrežljivostjo Alpininh uslužbencev več kot zadovoljen sem povprašal če imajo še kak del naprodaj ki bi mi mogoče prišel prav. Ker so imeli edino še sprednji spojler kateri je meni nenormalno lep sem tudi to naročil.
Montiral se bo najvrjetneje naslednje leto. Kako zgleda nekako pribljižno zmontiran za predogled...
Image