BMW 2002 1975 ALPINA

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ja problem s kašlanjem oz. pluvanjem nazaj sem imel oz. še imam. Mnogi so mi svetovali da motor dobiva premalo bencina, zato sem tudi večje šobe dal. Imel sem problem pri cruzanju, da mi je med 1500-3000 nazaj pluvalo. med pospeševanjem problemov nisem imel.
Alpinas were always posh hot rods!


Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Hvala! Ja se mormo zmenit za kako pivo LJ oldschoolašev. Sicer pa komaj čakam da bo kako lepo vreme in kaka turca...
Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Probaj dat gor širokopasovno lambdo, pa boš takoj oz. vedno vedel kaj se dogaja z gorivom..
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ravno se dogovarjam z enimi mi priporočajo drug razdelilec, ki ima bolje naravnano krivuljo za webre...
Alpinas were always posh hot rods!

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Priden ..lepo ti to pedenaš 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Hvala, ja nekaj je treba delatDS71 wrote:Priden ..lepo ti to pedenaš

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
No spet sem neki prčku 
Izcimlo se je ap tole...

Ja je kabel za mp3 predvajanje. Ampak! Je narejeno da predvaja stereo!
Čeprov napeljavo za 2 zvočnika zadaj že imam bo zaenkrat ostal samo en zvočnik v armaturki...
Vgrajena zadeva

Kako zgleda od spredaj


Izcimlo se je ap tole...

Ja je kabel za mp3 predvajanje. Ampak! Je narejeno da predvaja stereo!
Čeprov napeljavo za 2 zvočnika zadaj že imam bo zaenkrat ostal samo en zvočnik v armaturki...
Vgrajena zadeva

Kako zgleda od spredaj

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Danes sm končno to zmontiral v avto...
Tukej je še video delovanja...
Za slabo delovanje tunerja je kriv slab kabel v prtljažniku in se bo moral zamenjati kabel od oječevalca do antene cca 50cm.
Tukej je še video delovanja...
Za slabo delovanje tunerja je kriv slab kabel v prtljažniku in se bo moral zamenjati kabel od oječevalca do antene cca 50cm.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
No evo,da se spet malo javljam.
Po več urah matranja in merjena kompresije haldnega, toplega motorja. Posvetovanjem mehanikov Iz Bejruta (Libanon), Bangkoka (Tajska), Belgije, Švice, JAR sem prišel nekje do zaključka, da imam dokaj pravilne šobe v samem frgazerju in so za napako krive neke luknjice v samem ohišju, ker je bil frgazer v originalu del Alpininga kita A1 in je namenjen da se motor vrti nad 4000rpm. Zaradi česar imam napake pri stalnem plinu nekje 2000-3000rpm.
Nažalost v Sloveniji ni nobenega "majstra" za te frgazerje, ki bi jih poznali v nulo. Vsi so nekakšni poznavalci, a ko prideš s problemom ga neznanjo definirat in napake iščejo drugje...
V tem času so se naredila tudi vodila za bolj natančno odpiranje loput nekaj manjših podobnosti z vodilom pri uporabniku @samo_P

Od javljana sem tudi kupil original alpina feltne 6,5x13" za zadaj, ki so nažalost na videz zgledale v ok stanju, je stružnica razkrila da so krive, da so bili vijaki preveč zategnjeni in je zaradi tega bil material v pestu skrivljen. Ker so že v začetku niso bile poceni mi ni preostalo nič drugego kot da jih dam povarit in spravit v čimboljše stanje, pa čeprav me je udarilo precej po žepu jih je mojster enkratno popravil.
Nato so šle na peskanje z korundom, nato se je dalo čez 2 sloja šprickita, primer in barva. Barva je bila nanešena v dveh seansah in sicer črna sredina in srebrne špice, nakar je čez celo prišel se prozoren lak.
Od Alpine sem kupil še sredinske pokrovčke(dobil sem še zadnje kar so jih imeli).

In še končana zadeva. Vmesne stadije sem tudi slikal ampak niso tako zanimivi

Ker sem bil nad ustrežljivostjo Alpininh uslužbencev več kot zadovoljen sem povprašal če imajo še kak del naprodaj ki bi mi mogoče prišel prav. Ker so imeli edino še sprednji spojler kateri je meni nenormalno lep sem tudi to naročil.
Montiral se bo najvrjetneje naslednje leto. Kako zgleda nekako pribljižno zmontiran za predogled...

Po več urah matranja in merjena kompresije haldnega, toplega motorja. Posvetovanjem mehanikov Iz Bejruta (Libanon), Bangkoka (Tajska), Belgije, Švice, JAR sem prišel nekje do zaključka, da imam dokaj pravilne šobe v samem frgazerju in so za napako krive neke luknjice v samem ohišju, ker je bil frgazer v originalu del Alpininga kita A1 in je namenjen da se motor vrti nad 4000rpm. Zaradi česar imam napake pri stalnem plinu nekje 2000-3000rpm.
Nažalost v Sloveniji ni nobenega "majstra" za te frgazerje, ki bi jih poznali v nulo. Vsi so nekakšni poznavalci, a ko prideš s problemom ga neznanjo definirat in napake iščejo drugje...
V tem času so se naredila tudi vodila za bolj natančno odpiranje loput nekaj manjših podobnosti z vodilom pri uporabniku @samo_P

Od javljana sem tudi kupil original alpina feltne 6,5x13" za zadaj, ki so nažalost na videz zgledale v ok stanju, je stružnica razkrila da so krive, da so bili vijaki preveč zategnjeni in je zaradi tega bil material v pestu skrivljen. Ker so že v začetku niso bile poceni mi ni preostalo nič drugego kot da jih dam povarit in spravit v čimboljše stanje, pa čeprav me je udarilo precej po žepu jih je mojster enkratno popravil.
Nato so šle na peskanje z korundom, nato se je dalo čez 2 sloja šprickita, primer in barva. Barva je bila nanešena v dveh seansah in sicer črna sredina in srebrne špice, nakar je čez celo prišel se prozoren lak.
Od Alpine sem kupil še sredinske pokrovčke(dobil sem še zadnje kar so jih imeli).

In še končana zadeva. Vmesne stadije sem tudi slikal ampak niso tako zanimivi


Ker sem bil nad ustrežljivostjo Alpininh uslužbencev več kot zadovoljen sem povprašal če imajo še kak del naprodaj ki bi mi mogoče prišel prav. Ker so imeli edino še sprednji spojler kateri je meni nenormalno lep sem tudi to naročil.
Montiral se bo najvrjetneje naslednje leto. Kako zgleda nekako pribljižno zmontiran za predogled...

Alpinas were always posh hot rods!
