Evo glave!
Včeraj sem jih dobil nazaj od glavamojstra. Dal sem jih porezkat ter znižat za 0.50 mm v iskanju pikice višje kompresije ter vrezat sedeže ventilov s trojnimi koti za lažji pretok plinov.
Take so me čakale, za odtenek onesnažene s starim aluminijem
in še sedeži, poblizu
..in tako se je danes začelo sestavljanje. Najprej sem iz konzervirnega olja polovil in opral ventiltalerje in kajle
Potem sem za hec spoprijateljil staro serijsko in novo, Scat-ovo HD ventilfedro ter ju poslikal. Nova na levi, vidi se razlika; tudi v trdoti je opazna po občutku ročnega stiska. Potrebne pri ostrejših odmičnih
Ker je na roke žlajfat ventile rahlo neprijetno, ventilfeder pa z zobi ne mislim stiskat, sem si v te namene izdelal namenska 'orodja'. Na levi je pripomoček za vstavljanje kajlic v ventile, katerega sem uporabljal skupaj z malo masivnejšo mizarsko spono; na desni pa ročno zategljiva glava baterijskega vrtalnika, katerega je v dobrodelne namene žrtvoval star (in sorazmerno pokvarjen) bauhaus vijačnik, ki sem jo uporabil za držanje ventilov med žjalfanjem nalega.
žlajfanje je minilo mirno in brez pretresov; moram pohvalit majstra okoli sedežev ventilov, vsi imajo enakomerne širine nalega ter sedišče ob zunanjem robu ventila, kar je baje zaželjeno.
Potem so se požlajfale še naležne površine cilindrov. Tak zorni kot bodo gledali bati, ko bodo odleteli ventili
Nato je sledila montaža ventilfedrov, ki je bila že bolj dinamična. Kurčevo orodje seveda rabi malo grifa, zato sem dvakrat iskal fedro po celi delavnici, enkrat DOBESEDNO POFUKANE POL URE. Prasica se je zavlekla na drugo stran sobe in obesla med neke ključe. No, ko sem nekako ugonobil mašino ter nagruntal tehniko, je montaža gladko stekla
Tako sem tudi uspešno sestavil glavi, ju sčistil odvečnega olja, počistil svečkine navoje ter naležne površine za dihtunge od ventilštanginih cevčic.
Če me jutri preseneti kurir s paketom ki ga čakam, se zna zgodit da mam motor do konc tedna zaprt. Držite pesti!
