
'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Pomojem tudi ne, vsaj ne opazno. Vedli ne bomo nikoli 


Re: '74 VW 1303
Evo glave!
Včeraj sem jih dobil nazaj od glavamojstra. Dal sem jih porezkat ter znižat za 0.50 mm v iskanju pikice višje kompresije ter vrezat sedeže ventilov s trojnimi koti za lažji pretok plinov.
Take so me čakale, za odtenek onesnažene s starim aluminijem

in še sedeži, poblizu

..in tako se je danes začelo sestavljanje. Najprej sem iz konzervirnega olja polovil in opral ventiltalerje in kajle

Potem sem za hec spoprijateljil staro serijsko in novo, Scat-ovo HD ventilfedro ter ju poslikal. Nova na levi, vidi se razlika; tudi v trdoti je opazna po občutku ročnega stiska. Potrebne pri ostrejših odmičnih

Ker je na roke žlajfat ventile rahlo neprijetno, ventilfeder pa z zobi ne mislim stiskat, sem si v te namene izdelal namenska 'orodja'. Na levi je pripomoček za vstavljanje kajlic v ventile, katerega sem uporabljal skupaj z malo masivnejšo mizarsko spono; na desni pa ročno zategljiva glava baterijskega vrtalnika, katerega je v dobrodelne namene žrtvoval star (in sorazmerno pokvarjen) bauhaus vijačnik, ki sem jo uporabil za držanje ventilov med žjalfanjem nalega.

žlajfanje je minilo mirno in brez pretresov; moram pohvalit majstra okoli sedežev ventilov, vsi imajo enakomerne širine nalega ter sedišče ob zunanjem robu ventila, kar je baje zaželjeno.

Potem so se požlajfale še naležne površine cilindrov. Tak zorni kot bodo gledali bati, ko bodo odleteli ventili

Nato je sledila montaža ventilfedrov, ki je bila že bolj dinamična. Kurčevo orodje seveda rabi malo grifa, zato sem dvakrat iskal fedro po celi delavnici, enkrat DOBESEDNO POFUKANE POL URE. Prasica se je zavlekla na drugo stran sobe in obesla med neke ključe. No, ko sem nekako ugonobil mašino ter nagruntal tehniko, je montaža gladko stekla

Tako sem tudi uspešno sestavil glavi, ju sčistil odvečnega olja, počistil svečkine navoje ter naležne površine za dihtunge od ventilštanginih cevčic.


Če me jutri preseneti kurir s paketom ki ga čakam, se zna zgodit da mam motor do konc tedna zaprt. Držite pesti!
Včeraj sem jih dobil nazaj od glavamojstra. Dal sem jih porezkat ter znižat za 0.50 mm v iskanju pikice višje kompresije ter vrezat sedeže ventilov s trojnimi koti za lažji pretok plinov.
Take so me čakale, za odtenek onesnažene s starim aluminijem

in še sedeži, poblizu

..in tako se je danes začelo sestavljanje. Najprej sem iz konzervirnega olja polovil in opral ventiltalerje in kajle

Potem sem za hec spoprijateljil staro serijsko in novo, Scat-ovo HD ventilfedro ter ju poslikal. Nova na levi, vidi se razlika; tudi v trdoti je opazna po občutku ročnega stiska. Potrebne pri ostrejših odmičnih

Ker je na roke žlajfat ventile rahlo neprijetno, ventilfeder pa z zobi ne mislim stiskat, sem si v te namene izdelal namenska 'orodja'. Na levi je pripomoček za vstavljanje kajlic v ventile, katerega sem uporabljal skupaj z malo masivnejšo mizarsko spono; na desni pa ročno zategljiva glava baterijskega vrtalnika, katerega je v dobrodelne namene žrtvoval star (in sorazmerno pokvarjen) bauhaus vijačnik, ki sem jo uporabil za držanje ventilov med žjalfanjem nalega.

žlajfanje je minilo mirno in brez pretresov; moram pohvalit majstra okoli sedežev ventilov, vsi imajo enakomerne širine nalega ter sedišče ob zunanjem robu ventila, kar je baje zaželjeno.

Potem so se požlajfale še naležne površine cilindrov. Tak zorni kot bodo gledali bati, ko bodo odleteli ventili

Nato je sledila montaža ventilfedrov, ki je bila že bolj dinamična. Kurčevo orodje seveda rabi malo grifa, zato sem dvakrat iskal fedro po celi delavnici, enkrat DOBESEDNO POFUKANE POL URE. Prasica se je zavlekla na drugo stran sobe in obesla med neke ključe. No, ko sem nekako ugonobil mašino ter nagruntal tehniko, je montaža gladko stekla

Tako sem tudi uspešno sestavil glavi, ju sčistil odvečnega olja, počistil svečkine navoje ter naležne površine za dihtunge od ventilštanginih cevčic.


Če me jutri preseneti kurir s paketom ki ga čakam, se zna zgodit da mam motor do konc tedna zaprt. Držite pesti!



- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: '74 VW 1303
Jurček, delaš reklamo svoji firmi ?


Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: '74 VW 1303
Super orodje, vendar tega ne bom uporabljal lih vsak dan, tako da mi tromestne evrske cifre za to odstevat nekako niso prisle v postev.. raje malo iznajdljivosti, cevi, flexarce in mizarskega orodja pa smo efektivno na istem 


- strider87
- Posts: 661
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: '74 VW 1303
Dobro ti to sestavlaš
sem pa se tudi pošteno nasmejal polek tvojega besednega zaklada 



Re: '74 VW 1303
grega983 wrote:Jurček, delaš reklamo svoji firmi ?![]()
A jebiga, plača mi je odvisna od tega!



Re: '74 VW 1303
Če ni skrivnost komu si pa dal glavo "uredit"Tine wrote:Evo glave!
Včeraj sem jih dobil nazaj od glavamojstra. Dal sem jih porezkat ter znižat za 0.50 mm v iskanju pikice višje kompresije ter vrezat sedeže ventilov s trojnimi koti za lažji pretok plinov.
Če me jutri preseneti kurir s paketom ki ga čakam, se zna zgodit da mam motor do konc tedna zaprt. Držite pesti!

lp, Nejc!


Re: '74 VW 1303
Že od včeraj me čas lovi, eno kratko za pokušino kaj je ratalo.. report kasneje


