Page 10 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 07 Oct 2016, 12:52
by eugene
Najpomembnejše kar omogoča vbrizg je povratnozančna regulacija s pomočjo lambda sonde. In boljše drobi bencin.

Pero: praktično vsi aftermarket itbji imajo tako injektorje zelo kmalu za loputo. Sploh pa kaj se zrak bremza? Pri konstantnem pretoku imaš pri zožitvi povečano hitrost ( in padec tlaka). Tam imajo tudi vsi fergiji port za minimum in malo višje ( kjer je loputa) pa t.i. progresion luknje. Edino takoj za loputo je neko zavetrje ampak injektor šprica nižje. In še neki. Pretok skozi karburator oz itb je daleč od konstantnega. Diktira ga namreč odpiranje ventila. Injektor pa v klasičnem batch fire vbrizgu pa šprica pač nek čas čisto nedovisno od odprtja ventila. Še celo različno od cilindra do cilindra. V bistvu je boljše ( čeprav se sliši kontraintuitivno) da injektor šprica ko je ventil zaprt, ker imajo kapljice bencina čas evaporirat v zrak. Zato so tudi injektorji za visokoturažne mašine( F1) postavljeni tako visoko. Da je pot do komore dalša in s tem čas ki je na razpolago za izhlapevanje daljši.

Aja pa obrati niso direktno povezani z odptosto lopute ( na žalost ;) ).

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 07 Oct 2016, 20:13
by pero27
eugene wrote: Pri konstantnem pretoku imaš pri zožitvi povečano hitrost ( in padec tlaka)
Ja no sej točno to sem mislil z tem da se "zrak bremza" na loputi je zožitev in se hitrost poveča, takoj za njo, kjer je injektor pa hitrost pade. Sej zna bit da špricanje injektorja celo pomaga in potegne s sabo zrak in mu poveča hitrost (ala dyson fan).
Odprtost lopute pa z obrati in z timingom odprtja ventila lepo povežejo CV fergiji, ampak to smo že predebatiral da jih nemarate... ;)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 25 Oct 2016, 19:29
by eugene
Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 24 Dec 2016, 19:10
by kmetek
Ker vas ima kar neki tukaj gor izkušnje s tem, koliko so kaj "uporabni" oz. uporabniku prijazni dvojni fergiji na dailyju, v primerjavi z Bosch Jetronic? Je v praksi dosti dela da zadeve špilajo poleti pri +30, pozimi pri -10 in vse vmes? :? Saj načeloma ni problem 2-3x na leto stvari mal nastavit, samo ko je treba nekam it, da obrnem ključ in zadeva pali in se normalno pelje.
Za porihtat imam KE Jetronic na 2.0 MB motorju, pa se malo spogledujem z dolgoletno željo (dva dvojna na enem youngtimer 4 cilindrašu), da ta oldschool vbrizg menjam s fergiji. Ne rabi bit to performance pregrešno draga zadeva, dva dvojna, da motor da še vedno od sebe teh 120KM, pa da ne pije ravno 10l, ker to pri 15k km+ letno ni glih ekö. Pa ne mi zdej s forami da nisi dec če ne pije 10+, pol raje zrihtam Jetronic in fergije zmontiram v drug projekt enkrat nekoč :D

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 24 Dec 2016, 20:12
by Tine
V temperaturah od +5°C do +40°C na mojih dellortih ni potrebno spreminjat ničesar, imajo celo odstranjen zaug. Kaj se zgodi pri minusu žal v praksi ne znam povedat, predvidevam pa da če se izogneš problemu zmrzovanja zaugrorov in obdržiš serijski zaug bi to znalo vsaj kolktolk špilat.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 24 Dec 2016, 20:26
by Cox
Se strinjam s Tinetom, ni treba nekaj nastavlat da se lahko voziš ... smo se vozli tud v minusu, dela lepo (isto brez zauga). Zmrzovanje zaugrora ni problem se segreje dovolj od temperature glave..
Poraba ni problematična če je vredu zdizirano .. tako po spominu Belgija in nazaj z 1200 motorjem, 34hp (stock) cca 6,5l/100, z 1800 kubiki(2x drla40) in 100+hp slaba 2l več. Neke primerjave vbrizg vs. fergi sicer nimam ... isto nimam pojma kaj bi pomenila poraba če bi se vozil pozimi, z originalnimi motorji na enojnem fergu se precej dvigne.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 25 Dec 2016, 09:46
by eugene
Jaz se zdaj vozim na dveh enojnih brez zauga na kovinskih kolektorjih brez gretja in se precej pozna zdaj zjutraj, da rabi precej časa fa se ogreje in sčisti. Če bi bli alu kolektorji bi verjetno šlo hitreje. Vžiganje je dokaj normalno, ko se navadiš rutino z pumpanjem in količino plina. Poraba se je tudi opazno dvignila zdaj pozimi. Nisem pa jih tikal od kar sem jih nastavu.

Drugače pa k-jetronik ( osnoven brez lambde) je meni delal zmeraj odlično. Zmeraj vžigal s prve in avto trgal ko si pohodu gas mrzu ali topu brez oklevanja. Ni pa šparaven.

Oboje je blo nastavljeno z wideband lambdo kolko se mi je zdelo dovolj dobro. Bi pa fergiji bi rabli druge dize od minimuma verjetno, ker neki poka iz auspuha ko spustiš gas sploh zdaj ko je mraz pa neki najbolj čisto ne dela ko kruzaš na nizkih obratih. Zna bit da je to dudi posledica povrtanih venturijev (le 3mm razlike do premera grla karburatorja) in na minimumu slabo atomizra benz zaradi svoh padca tlaka. Bom proval en dan priklopit MSD, da vidim če se kaj sčisti.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 May 2017, 08:33
by eugene
juhu! Kitajski DCOE:
https://www.aliexpress.com/item/FAJS-RE ... 492fe85822

in empi kopije dellortotov:
Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 May 2017, 17:49
by dennis18
Kolektorji so tudi za kupit? :-)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 May 2017, 20:05
by L4UK0
Prestavimo v group buy? :lol:
Ma sicer so pa po netu precej deljena mnenja. Eni jih hvalijo kot dobre kopije, le da jih je priporočljivo odpret in očistit opilkov. Drugi pa pravijo, da so tudi 40 let stari zjahani "originali" boljši...