Page 10 of 35
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 09:10
by Tine
Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 10:16
by pero27
se strinjam z eugenom
kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
bi pa rad vidu mojstra, ki bi znal postružit 70 ShA poliuretan, pomoje bi te lepo zavrnil pa dal še paket čigumijev za zraven

Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 10:19
by eugene
Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
No name je mal na sprednji roki na koradotu nekaj cajta in zdaj prodaja ker je reku da ni kul.
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 10:34
by zegler
uhh, kolk je nekih for .. sem zmeraj mislil da kupis pa das not in da bo ziher kaj boljse od serijskih, ampak po tem posnetku, pa se odpre malo tuhtanja zadaj ... jaz mam se vse STOCK not - pazi slabih 40 let (razen gumic na zadnjih amortizerjih)..

in se NITI ENA ZADEVA ni bila zamenjana 180kkm nekje (vem da ni dosti), se tiste kuglce ob volanskih ne, pa sem podrejal felne z njimi

, pa vse tehnicne brez problema skoz, na predzadnjem sem celo vprasal kaj gumice pa to je se vredu ? in kao JA

na mojem c5 dejliju pa menjujem skoraj na 20kkm stabilizator stangice ker zacnejo ruzit...
zaenkrat sem ze tako dal nardit kolegu iz neke trde plastike zadeve za ob stabilizatorjih (se cakam na njih), zelim manj zibanja...
sem dal tudi ze na laser iz RF natavke za zgornje salce pri zadnjih amortiezrjih da bom sestavil zadnji strutbar ala je @croma - dal sliko.... (za info e21 nima simetricno postavljenih vijakov na zadnjih salcah leva-desna stran

kaj sem mel velike oci ko sem naredil za eno stran pa pogledam kak je na drugi, pa nikak ni pasalo

)
drugace jaz vse zadeve rad preberem, tak da KAO smetenje .. saj v bistvu NI .. urejam podvozje in debata je debata, tak da kr naprej, z mislim in idejami...
@croma zadnjic sem te klical, si bol svoh s cajtom - opazam.. ene felne sem gledal pri tebi (pomojem tak ves kere )

skratka sem interesent
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 10:37
by DS71
Prh unibolih je tako,da je fajn da se potem naredi vse na fiksno-ce imaš neke kombinacije togega in flexibilnega to ponavadi ne špila-če pa je vse togo si tudi lahko predstavljaš kakšen rata avto po nekem času.
Drgač smo mi stružli puše iz vulkalana
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 11:02
by nalim
Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
Jaz jih imam na Audiju S3 spredaj v naslednji kombinaciji:
- zgornje vpetje amortizerja v nastavljivi šalci - sferični ležaj
- spodaj na sprednjem delu roke - novilon puša
- spodaj na zadnjem delu roke - sferični ležaj
Res je vse skupaj malo glasnejše kot serijske gumice na vseh treh mestih, a ja nazaj na gumo ne grem in pika.

Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 13:33
by croma_man
pero, po 15 urah dela na dan, z veseljem plačam nekomu da mi avto pošraufa, sej še časa za vozit ne najdem. Drugač bi z veseljem sam kaj naredil. Tak nej majo pa drugi kej od tega
zegler, sprejmi to kot opravičilo za neodzivnost, boljš da mi na mail napišeš, tist še uspem pogledat.
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 16:29
by Fleko
@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?
S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 17:05
by nalim
Fleko wrote:@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?
S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Na udobju nisem opazil kake spremembe, sliši se tu in tam kak čriček, katerega dobro odmerjena mast v spreju odpravi.
Novilon je odvisen od temperature, vroč se raztegne toliko, da se pozna na premeru, zato je dobro, da so puše vseeno mastne.
Re: BMW E21 kanariner
Posted: 25 Nov 2015, 20:48
by kmetek
pero27 wrote:...kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
...
No, to je pač opcija da nimaš nobenega lufta, sej pravim da odvisno kaj se išče, samo performance ali tudi udobje...
Ja o konstrukciji podvozja iz posnetka ne bi, pač avto za v trgovino z močnim motorjem in je kot je

Je pa res da ima večina avtov to bolje rešeno, samo še zmer imaš na večini tipov podvozja dva para sil, res da je pri pravilni geometriji en od parov minimalen, ampak je prisoten. Zato se je fajn pozanimat kaj na kakšnem avtu špila...
Me pa zanima sledeče, je recimo tale Powerflex res kaj "boljši" kot recimo original serijske puše od recimo R32? Na Golfu 2 recimo je ena taka opcija da paše to med sabo ane? Bi si skor upal trdit da so od R32 dost trdi da ne zaznaš premikanja, pa vseeno pobere nekaj vibracij...