BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
papi
Posts: 2199
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by papi » 28 Feb 2015, 14:34

Če gledam računico pri mojem projektu (kadett 2.0 16V) sem porabil full keša za naredit ITBje,
Če se bi še enkrat potil bi sigurno naredil na fergije....
računalnik me je koštal 800E, Itbji okoli 400E, mapiranje najprej 500E, pri drugemu tunerju pa nekaj manj...
Tam okoli 2k vse skupaj...
Fergije pa mi je ponujal en na Opel forumu let nazaj naštimane za moj motor za 450 E s kolktorjem ;)
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Cox » 01 Mar 2015, 12:10

Kaj pa vem .. mogoče si se malo nerodno loto, sem se pogovarjal z Denisom tu iz foruma in je spelajl podobn projekt precej ugodno ce me spomin ne vara.

Res je da velikokrat zavisi od situacije in motorja ..

Delali smo golfa na 2 dvojna, je bil sesalni kolketor nekih 250€ pa je blo treba kupit set fergazerjev, ki so bili seveda rabljeni, jih je blo treba obnovit 30-40€ za rebuild kit po komadu, pol jih je blo treba zdizirat je prišo set venturijev in diz nekih 150€, pol smo ugotovili da z fergi nekaj ni vredu je blo treba kupit še en set. Pol je treba kupit še filtre za fergazerje , ki so iz meni neznanega razloga spet 100€.
Polek tega se še ne ve če so dize sploh dovolj blizu(zgleda da so), ampak če si malo nerodn z izbiro lahko še enkrat ponoviš vajo z dizami.
V kolko pa imaš neki resn motor z več cilindri pa so cene seveda še toliko večje..

Da ne omenjam da je treba nekaj naredit še z vžigom, ki ga če greš standalone rešiš kr sproti ...

Je pa res da govorim na pamet brez nekih izkušenj z v brizgom samo v teoriji se mi zdi da bi blo smisleno na kakem mercedezovem šestaku dol brcnit k-jet in it z nekim takim pocenšek standalone vbrizgom.

So pa meni fergazerji pri avtu ki bi ga delal za sebe in nebi rabo živet z njim v vsakodnevnem prometu itak ljubši ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 03 Mar 2015, 09:37

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bajs-1hXFX8[/youtube]

za tolažbo ker se še nemorm vozit v 2015 do aprila, malo "veselja pri vožnji"
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Tine » 03 Mar 2015, 17:07

Končno so prišli neki videi na plano :D pošten zvok. Menjalnik je pa precej dolg slišat, ti to odgovarja za te navkreberske vijuge?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 03 Mar 2015, 17:51

ja to je glavni problem v hrib bil, če nisi zadel obratov ti noben kojn ni pomagal da je potegnalo.

Letos krajši menjalnik in krajši dif. Popravljamo napake iz leta v leto.
nalim
Posts: 363
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by nalim » 03 Mar 2015, 19:36

croma_man wrote:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bajs-1hXFX8[/youtube]

za tolažbo ker se še nemorm vozit v 2015 do aprila, malo "veselja pri vožnji"
Je čisto ta zadnji posnetek spodnji in srednji del odseka gorske dirke na Roglo? Nekam znano mi deluje...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 03 Mar 2015, 19:57

bo štimalo rogla, neki doličev pa stranice
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 19 Mar 2015, 00:02

Image

pa da vidimo kolk konjev bo M20 ven izpljunil, loputa je 70mm.
Rifasiemp
Posts: 245
Joined: 01 Jul 2012, 19:44
Avtomobil: Autobianchi a112 abarth

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Rifasiemp » 19 Mar 2015, 20:00

croma_man wrote:Image

pa da vidimo kolk konjev bo M20 ven izpljunil, loputa je 70mm.
Ne bi blo lepše kaka loputa več :) (beri itb) pa kake trobentice :D ? Da ne bojo sam po travnikih rastle :D tak kot je Fleko reko 8-)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 19 Mar 2015, 23:18

ti neki še more ostat za naslednjo zimo !

več kot pa 3.1 strokerja pa itb-je pa res ne gre več naredit.

https://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine/m20-32.html

tud jst lahk sanjam, al pa tud ne, ne vem v kero nogo me bo kača pičla. Čeprav letošnji setup že zdej tak trga gate oz. kot Tin reče, zdej je avto bolj nor od lastnika.
Post Reply