Re: Audi Quattro
Posted: 22 Sep 2016, 10:35
glej od 3-4 prestave naprej tudi, vsaj pri bmw-jih je znano ko kaj začneš odpirat da se v višjih prestavah posuši...
Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
Ha ha si se ulovil na trnekeugene wrote:Boš pršu en dan do mene. Sem si naredu clamp za zadaj v cev tako da je enostavno montirat.
Na k-jetu?croma_man wrote:glej od 3-4 prestave naprej tudi, vsaj pri bmw-jih je znano ko kaj začneš odpirat da se v višjih prestavah posuši...
pri meni je bil vbrizg ampak je zaradi preslabe benz pumpe padel pritisk za 1 bar v 4 prestavi pri polnem gasu (če filaš 4 bare to pomeni 25% manj goriva na vrhu kjer ga rabiš za hlajenje)...$küll wrote: Na k-jetu?
Ok Javieugene wrote:Saj sem vedu da je vaba.ta vikend mogoče. Kako soboto. ti javim kdaj.
Aja pol je bila napaka, pri meni je vse novo in vse nastavljeno bukvalno, tako da bi moralo bit tako kot treba, sem ga pa že v štartu nastavil na malenkost bolj bogato mešanico, ima pa itak še dodatno obogatitev za WOT, tako da ni nobenega straha da bi bil pre reven.croma_man wrote:pri meni je bil vbrizg ampak je zaradi preslabe benz pumpe padel pritisk za 1 bar v 4 prestavi pri polnem gasu (če filaš 4 bare to pomeni 25% manj goriva na vrhu kjer ga rabiš za hlajenje)...$küll wrote: Na k-jetu?
Menjal za walbro 255, zdej je konstanten pritisk skoz pa avto gre enako kljub bogatejši mešanci.