neki cajta me je avto neki zajebaval, zadnjič na poti na široko je delal normalno, pol je začel neki cukat, pa pol ni več zaverglal, včeraj ob povratku iz poreča pa me je celo pustil na cesti, čez minuto je spet delal ok...
že v štartu mi je blo jasno da je nekaj z iskro, in danes sem se lotil iskanja napake.
v notranjosti kontakta cinšpule sem imel bakreno korozijo, sem mislil da je to glavna napaka, tako da sem jo zdrsal, očistil, pošprejal...
pol sem za vsak slučaj še žice + in - ki pridejo na cinšpulo predelal iz fastoona na očesne kabelčevlje, in nazadnje, ker je bil tudi kontakt od kabla ki gre na kapo korodiran, sem ga pobral dol da bom očistil korozijo na kontaktu...
nakar vidim razpokano gumi ovojnico kabla, in potem mi je ostal kabel v roki...
kako je motor sploh delal? verjetno je metalo iskro na centi daleč...
kabli so stari cca 3 leta, beru.