Page 85 of 87
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 25 Jan 2023, 17:25
by L4UK0
Super, da ste spokali.
Bom dal še kakšne podrobnosti in primerjave okoli fergazerjev, magar v tisto fergazer temo, ki je nekje tu gor...

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 09 Mar 2023, 23:35
by L4UK0
Nekaj se premika, čeprav precej prepočasi.
Menjava sklopke je šla b.p.:
Sportal oz. port matchal sem novi SK/OER sesalni kolektor.
...zataknilo pa se je pri izpušnem kolektorju. Ta se dotika požarne stene pri voznikovih nogah. Moram nekako rešit, čimprej...

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 10 Mar 2023, 12:47
by pero27
Eh, to z izpušnim kolektrjem boš pa ja rešil; en 2m dolg ror ki lepo paše v konec kolektorja, zlezeš pod avto in ga našponaš stran od stene. Bo hitro kak dodatni centi placa.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 10 Mar 2023, 15:16
by Opelpower
Ror pa čist bosozoku style

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 11 Mar 2023, 11:31
by Tine
Pri Engine Masters so preizkušali koliko vpliva imajo "modifikacije" s kladivom pri tocno takih težavah s prostorom:
https://www.dailymotion.com/video/x3vupq0
Na kratko: hamer vun pa stolči, nia kaj bit.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 11 Mar 2023, 14:37
by Fleko
Če se prav spomnim so testirali univerzalni kolektor kateri je overkill za motor, zato ni razlike.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 29 Mar 2023, 21:54
by L4UK0
Malo zamujam z updejtom, evo:
- Kolektor sem probal najprej sam nakrivit (ni šlo niti približno), potem smo ga pri @Sendi-ju z primernim ognjem segreli do žarenja in poskusili ponovno (tudi ni bilo efekta), na koncu pa sem zadevo peljal do Meden-a v LJ, ki mi je en del cevi odrezal in nazaj zavaril - rešeno!
Nauk: 65mm cevi iz 1.25mm rostfraja ne gre krivit tako enostavno.
- Prvi poskus vožnje je pokazal en major fuckup.
L4UK0 wrote: ↑09 Mar 2023, 23:35
Menjava sklopke je šla b.p.:
Niti ni šla. Košara sklopke je očitno drugačna in bi rabil drugo (višje) ohišje potisnega ležaja. S trenutno kombinacijo sklopka ne spusti popolnoma in je s prižganim motorjem nemogoče šaltat v 1. in rikverc, v 2. gre s hudo muko, v 3., 4. in 5. se pa da kolikor toliko normalno pretikati.
- Novi fergazerji so praktično out of the box delovali zelo solidno lepo. Po sinhronizaciji vseh treh in uporabi lambde (hvala @eugene!) je driveability že praktično boljši kot s starimi Webri. Zaenkrat sem se peljal sicer bore malo (razlog - menjalnik) ampak obeti so zelo dobre.
Zdaj se moram lotit in spet vse komplet podret, da zamenjam faking ohišje potisnega ležaja.
Nekaj foto dokaznega materiala:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 29 Mar 2023, 22:15
by Tine
Hudo!
Kaj pravi lambda? Na kak AFR ste šli pri polnem plinu?
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 07 May 2023, 22:56
by L4UK0
Tale zgodba s sklopko mi je vzela še dodaten mesec in pol.
Sem bil prepričan, da je fora v (ohišju) potisnega ležaja in sem iz USA naročil drugega. Vse razstavim, preprešam ležaj na novo ohišje / pušo, vse zmontiram - ja, vključno z kardanom, avspuhom, itd...zalaufam...spet ne gre v prvo
Potem sem še tretjič snel menjalnik in premeril staro ter novo sklopko. Košari sta bili precej drugačni, tako, da sem se odločil za kombinacijo: nova lamela + nov potisni ležaj + staro ohišje potisnega ležaja + stara košara. Zadeva zdaj špila kot mora! Upam, da je občasno tresenje pri speljevanju bilo posledica slabe lamele in ne slabe košare...
Tine wrote: ↑29 Mar 2023, 22:15
Kaj pravi lambda? Na kak AFR ste šli pri polnem plinu?
Zdaj sem na enih 250km z novimi OER fergazerji in že zdaj delujejo veliko bolje kot so prejšnji Webri kadarkoli.

Nisem še na final kombinaciji jetov, sem pa že kar blizu, se mi zdi.
Trenutno je idle na 11-12 AFR (prebogato), cruising 14-15 AFR (v nulo), WOT na 11 AFR (bom probal še z malenkost manjšimi main jeti). Tranzicije ful lepe, pospeševanje iz nizkih rpm tudi precej boljše kot prej...

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Posted: 08 May 2023, 10:57
by furi
Kako boš pa idle afr dvignil in hkrati obdržal kruzing afr? Imam popolnoma enake vrednosti na kadettu namreč
