Page 84 of 125

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 16 Jul 2014, 23:37
by croma_man
Image

Image

Image

od predelave in vgradnje 2.7 motorja je že 8000 km prevoženih, zgleda mam detla v avtu da skoz na les trka :lol:

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 17 Jul 2014, 07:05
by JureK
Dobre slike!
Kje je ta lokacija, če ni skrivnost??

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 21 Jul 2014, 18:15
by dabi
Zakon avto in zakon slike! Nevem če sem kje spregledal.. Koliko ima avto konjev?

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 21 Jul 2014, 21:06
by croma_man
jurek, mal ven iz kamnika.

dabi, konjev še nismo merli, gre fajn, kar meni zadostuje da ga lahko žgem čez ovinke :lol:

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 23 Jul 2014, 22:37
by croma_man
en mini update, ker se vozim, gre tudi po materialu :)

Image

avto je bil priden in si je zaslužil nove sprednje SC3 continentalke

Image

hitrost ubija tudi gume, trenutne continentalke po zanimivih 4000 km

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 24 Jul 2014, 09:23
by ZiZa
4000km pa si sprednje tolk zlizal, al so na sliki zadnje?

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 24 Jul 2014, 09:57
by croma_man
sprednje, zadnje so ponavadi za manj kot 4000 km ker jih zapora difa trga v ovinkih, no pa včasih jaz pomagam če hoče v kakem ovinku kopat, mu to dovolim :lol:

Spredaj imam bolj agresiven camber nastavljen

caster max, camber -2.5

kar se vidi da je na notranjem robu bolj pobrana guma.

Drugače je pa to to.

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 24 Jul 2014, 15:34
by N0wak
Sam da jih tolk neenakomerno pobira zaradi camberja skoraj nebi vrjel. Na dirkalcu imam še večji camber, pa imam lepo enakomerno pobrane gume.

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 24 Jul 2014, 16:17
by Tine
Kaj pa se je z Ecstasiji zgodlo?

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

Posted: 24 Jul 2014, 16:23
by croma_man
Tine wrote:Kaj pa se je z Ecstasiji zgodlo?
ni semislick zame, kumho ima delovno temperaturo previsoko, in bi jo težko segrel na navadni cesti oz bi se lahko vmes ohladila in nebi bilo gripa. Za dirkališča je super, za dnevno paranje pa žal ne. Federal RSR pa jih ni za dobit v mojih dimenzijah, če bi šel na 15 col kar mi težijo vsi, bi šlo. Ampak ni lepo, in kar ni lepo se ne dela :)

za enkrat imam gor falken ziex zadnje, super guma proti pričakovanju, naslednje za test imam pripravljene michelin ps3, kar pa bo za letošnjo sezono dovolj gum da se lahko odločim kaj kupit za spomlad spet.
N0wak wrote: Sam da jih tolk neenakomerno pobira zaradi camberja skoraj nebi vrjel. Na dirkalcu imam še večji camber, pa imam lepo enakomerno pobrane gume.


obe sta enako, slika malo vara, ampak ni nikjer več kot 2mm profila ostalo. Odkar se je servo montiral pa nisem šel še 1x optike narest, bom drug teden ko se zadaj naredi nastavljiv camber ker mam trenutno 5+ stopinj podrtega kar je sicer lepo videt, 30% gume pa ni na cesti razen v hard ovinkih.