Tako je, tole so nastavljivi rumeni Koniji, sem jih pa kupil nove iz Nemčje za nekih 600 eur. @Fleko, nič se ne rabiš bat, ne gre nič nižje kot je bilo prej.
Evo, obljubljena dokumentacija. Planiranje. Modri so Tokico HP, kao neka huda Japan varianta, ki pa se mi ni zdela najbolj posrečena. Tu se vidi razlika 60mm v dolžini.
Spredaj sem se odločil krajšat vzmetne noge, ker s tem pridobim 30mm hoda. Sem dal enemu majstru na TIG pošvasat, tu se ni za hecat. Tnx za kontakt @karoserist!
Za zadaj sem iz cevi naredil distančnik, ki pokrije razliko v dolžini strut bodyjev:
Genius at work. Toyota Koniji so za 0.7mm debelejši, in že original gredo v vzmetne noge zelo na knap. Bormašina + cunja + šmirglpapir so rešili problem.
Povrtat je bilo treba še top mounte - iz Datsunovih 12mm "D" na Toyotininh 15mm "O"
...in mojster #2 strugar mi je naredil te puše - kot distančnik, ker ima očitno Toyota malo drugačen način vpetja, to bo verjetno @Blu vedu.
To je načeloma to kar se tiče predelav. Evo lepoto:
Konije sem imel že na Kadettu, pa so mi bili OK, edino za nastavljat so imeli najbolj brezvezen sistem na svetu - si jih moral vsaj delno odmontirat, da si jih lahko nastavljal. Tu je to dosti boljše rešeno, imaš snemljiv gumb s katerim nastavljaš trdoto zgoraj (no ja, je tudi sreča, da so strut topi tko lepo dostopni na Z-ju

)
Danes sem naredil prvih 30km in zadeva ja mega. Veliko manj plavanja po cesti (vzmeti so precej trše, Koniji pa trenutno nastavljeni na pol obrata od najmehkeje), največja izboljšava pa je vožnja po slabi cesti - tu zdaj ni več zabijanja do bump stopov. To je bil nekako največji minus prejšnjega Tokico podvozja. Aja, pa tudi to je super, da avta ne rabim dvignit pol metra od dal, da snamem kolo...
