Page 9 of 42
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 02 Apr 2014, 23:56
by pero27
FR Wolf wrote: svetujem da raje namontiraš celoten sesalni vod z vplinjačem od e30 316(Yugoslovan) ki dobiš za par evrov na kakem odpadu.
kot berem na netu je e30 316 mašina velikosti 1.8L (90PS), verjamem da bo uplinjač vlekel pri visokih obratih, vendar mislim da bi pri nizkih deloval bolj slabo (prenizka hitrost zraka v venturiju in to)...
EDIT: je mašina sicer 1.6L m10 in sem ugotovil za kateri karburator gre; pierburg 2BE in sploh ni tako enostaven, ker ima nek throttle by wire in računalnik zraven.... no go

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 07:59
by FR Wolf
Tega čigar ti gledaš je običajen 316 90PS in je deansko 1.6L. Za Yugoslavijo in Grčijo je bil narejen pa 316 ki ima 75PS.
http://forum.bmwslo.com/archive/index.php/t-37234.html
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 10:31
by Cox
pero27 wrote:ja prej na 50L ni bilo nič bolje...
ultralahka noga; vozim med 2000 in 3000 obrati in polahko pospešujem, se izogibam nepotrebnemu bremzanju...

To mas pokvarjeno nekaj ... ne sme pit tolko.
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 10:35
by Fleko
Ja nič tko kot pravijo drugi. Trobentice gor

, boš imel vsaj opravičeno porabo na ravni BOEING letala

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 10:48
by pero27
Cox wrote:
To mas pokvarjeno nekaj ... ne sme pit tolko.
a misliš da res?
sem prebral temo in po tistih BMW papirjih, ki jih je en objavil v temi gre za pierburg 1B2 uplinjač, to imam pa že zdaj notri (in nazivna moč je ista - 75 PS) je ap vseeno koristna informacija da vem kje dobit kakšne rezervne dele za fergi
mah zgleda se bom malo več vozil z motorjem, dokler ne dobim nekje ene pametne 318i m10 mašine, da jo butnem pod haubo

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 10:55
by Cox
Fleko wrote:Ja nič tko kot pravijo drugi. Trobentice gor

, boš imel vsaj opravičeno porabo na ravni BOEING letala

Ma ni to tak grozno kot se zdi .. folk v zracnohlajenem svetu vozi dvojne 40-ke na motorjih do dva litra, z ostrejsimi odmicnimi pa se vseeno da pelajt pod 10l.
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 16:25
by rene
Skoraj prepričan sem da je kriva neka mala bedarija tak da če ne idi še enkrat skoz komplet vžig pa fergazer
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 16:54
by FR Wolf
Ja jaz ti svetujem da povprašaš mal na odpade in dobiš komplet sesalni kolektor in vplinjač za male pare in upal da si dobil dobrega.
Jaz bi na tvojem mestu blindiral vse kar se da v zvezi s hladnim zagonom. (seveda za vsak dan je to uporabno...) 90% primerov preveč požrtega goriva je neka napaka na hladnemu zagonu. 16 ti ta mlinček nebi pokuril pa če ga skoz nad 4000 voziš...
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 19:46
by pero27
bom probal tole z blindiranjem vsega možnega, pa bomo videli kako bo šlo...
se pa tudi jaz nagibam k temu, da bi bilo nekaj v zvezi z hladnim zagonom; bolj specifično verjetno tist aktuator, ki je priklopljen direktno na toplo vodo in je/bi moral biti poln nekakšnega voska
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Posted: 03 Apr 2014, 22:37
by Cox
Pa ne no ... nea se tak popravlja stvari. Če je delalo novo naj dela še zdaj. Zarad takega nacina razmisljanja in ukinjanja funkcij ravno pride do tega da je treba skos nekaj sraufat pa drkat po avtu namesto da se vozi.
Ni res da je pac slabo ker je staro .. vse se da popravit, sploh pa ni vrag da se nebi dalo na takih sodobnih avtih kot je e21 ..