BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 02 Apr 2014, 23:56

FR Wolf wrote: svetujem da raje namontiraš celoten sesalni vod z vplinjačem od e30 316(Yugoslovan) ki dobiš za par evrov na kakem odpadu.
kot berem na netu je e30 316 mašina velikosti 1.8L (90PS), verjamem da bo uplinjač vlekel pri visokih obratih, vendar mislim da bi pri nizkih deloval bolj slabo (prenizka hitrost zraka v venturiju in to)...

EDIT: je mašina sicer 1.6L m10 in sem ugotovil za kateri karburator gre; pierburg 2BE in sploh ni tako enostaven, ker ima nek throttle by wire in računalnik zraven.... no go

Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 03 Apr 2014, 07:59

Tega čigar ti gledaš je običajen 316 90PS in je deansko 1.6L. Za Yugoslavijo in Grčijo je bil narejen pa 316 ki ima 75PS.
http://forum.bmwslo.com/archive/index.php/t-37234.html
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Cox » 03 Apr 2014, 10:31

pero27 wrote:ja prej na 50L ni bilo nič bolje...
ultralahka noga; vozim med 2000 in 3000 obrati in polahko pospešujem, se izogibam nepotrebnemu bremzanju... :roll:
To mas pokvarjeno nekaj ... ne sme pit tolko.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Fleko » 03 Apr 2014, 10:35

Ja nič tko kot pravijo drugi. Trobentice gor :lol: , boš imel vsaj opravičeno porabo na ravni BOEING letala :D
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 03 Apr 2014, 10:48

Cox wrote: To mas pokvarjeno nekaj ... ne sme pit tolko.
a misliš da res? :D :lol: :lol: :lol:
FR Wolf wrote:Tega čigar ti gledaš je običajen 316 90PS in je deansko 1.6L. Za Yugoslavijo in Grčijo je bil narejen pa 316 ki ima 75PS.
http://forum.bmwslo.com/archive/index.php/t-37234.html
sem prebral temo in po tistih BMW papirjih, ki jih je en objavil v temi gre za pierburg 1B2 uplinjač, to imam pa že zdaj notri (in nazivna moč je ista - 75 PS) je ap vseeno koristna informacija da vem kje dobit kakšne rezervne dele za fergi ;)

mah zgleda se bom malo več vozil z motorjem, dokler ne dobim nekje ene pametne 318i m10 mašine, da jo butnem pod haubo :twisted:
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Cox » 03 Apr 2014, 10:55

Fleko wrote:Ja nič tko kot pravijo drugi. Trobentice gor :lol: , boš imel vsaj opravičeno porabo na ravni BOEING letala :D
Ma ni to tak grozno kot se zdi .. folk v zracnohlajenem svetu vozi dvojne 40-ke na motorjih do dva litra, z ostrejsimi odmicnimi pa se vseeno da pelajt pod 10l.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
rene
Posts: 196
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by rene » 03 Apr 2014, 16:25

Skoraj prepričan sem da je kriva neka mala bedarija tak da če ne idi še enkrat skoz komplet vžig pa fergazer
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 03 Apr 2014, 16:54

Ja jaz ti svetujem da povprašaš mal na odpade in dobiš komplet sesalni kolektor in vplinjač za male pare in upal da si dobil dobrega.
Jaz bi na tvojem mestu blindiral vse kar se da v zvezi s hladnim zagonom. (seveda za vsak dan je to uporabno...) 90% primerov preveč požrtega goriva je neka napaka na hladnemu zagonu. 16 ti ta mlinček nebi pokuril pa če ga skoz nad 4000 voziš...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 03 Apr 2014, 19:46

bom probal tole z blindiranjem vsega možnega, pa bomo videli kako bo šlo...
se pa tudi jaz nagibam k temu, da bi bilo nekaj v zvezi z hladnim zagonom; bolj specifično verjetno tist aktuator, ki je priklopljen direktno na toplo vodo in je/bi moral biti poln nekakšnega voska
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Cox » 03 Apr 2014, 22:37

Pa ne no ... nea se tak popravlja stvari. Če je delalo novo naj dela še zdaj. Zarad takega nacina razmisljanja in ukinjanja funkcij ravno pride do tega da je treba skos nekaj sraufat pa drkat po avtu namesto da se vozi.
Ni res da je pac slabo ker je staro .. vse se da popravit, sploh pa ni vrag da se nebi dalo na takih sodobnih avtih kot je e21 ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply