

Delovni obisk garaže se je pričel z umirjenim in sproščujočim nameščanjem zunanjim plastik na obeh B stebričkih

namestil sem tudi spodnje tesnilo na šibedahu


ja, končno sem uspešno končal misijo LUKNJA V STREHI

Pričel sem urejati raznoratne drobnarije, ki sem se jih že dalj časa uspešno izogibal.
Izdelal sem nosilce za raztezno posodo

kasneje sem izdelal še nosilec poleg raztezne posode, kamor se namesti map senzor.
Izdelal sem tudi nosilec za menjalnik, ki se pritrdi na spodnjo vezno steno. Ker je karoserija preFL, ni bilo možno uporabiti nič serijskega, saj je pomaknjena približno 5 cm proti motorju glede na novejše letnike. Zaradi tega sem po kratkem razmisleku izdelal custom nosilec ter adapter, preko katerega se nosilec privijači na vezno steno. Osnovo za nosilec sem našel v enem od neuporabljenih nosilcev z frgazer motorja



Izdelal sem tudi dodaten nosilec za izpuh, ki se ga pritrdi na blok motorja


Poleg vsega tega sem pričel tudi z ugotavljanjem, kje v električnem sistemu dejansko imam težavo, da gajba ne zalaufa.
Ker simptomi kažejo na možno nedelovanje senzorja na jermenici na glavni gredi, sem zadevico zamenjal. Ni potrebno poudarjati, da se senzor nahaja v globinah motornega prostora v enem od bolj nedostopnih kotičkov. Avto je potrebno dvigniti, odstraniti sprednje desno kolo ter si zraven postaviti ajmer hladne vode. To je za hlajenje živcev

Da na hitro povem - po kar obsežnem in glasnem izražanju nezadovoljstva (beri - kletvice), ker je bedn senzor na tem mestu, sem zadevo le uspel zamenjati, nakar sem čisto navdušen ugotovil, da menjava ni nič kaj blagodejno vplivala na delovanje motorja. Neče da prdne ......
Sledila je menjava ključavnice ter pripadajočih konektorjev. Ta del je bil moj favorit za napako v sistemu.
Po krajšem prepričevanju sem nabil gor ključavnico z i.e. GT delte, kar pa se je spet izkazalo za neuspešno potezo.
Gajba neče da prdne ....
Nekje tu vmes sem se ukvarjal še z šopom potrganih, zvozlanih in utrujenih kablov na obeh krakih. Sicer so ti kabli bolj ali manj le za nepomembne drobnarije - luči, smerokazi, meglenke, vse živo senzorjev za olje in ostale nebodigatreba drobnarije. Ta del elektrike načeloma naj ne bi imel vpliva na samo delovanje motorja, vendar sem iz preventive vendarle nekoliko uredil zmešnjavo.
Tako nekako sem izločil vsaj zame najverjetnejše kandidate za napake. Ker ni bilo nekega haska, bom naslednjič preizkusil še nekaj stvari, temu pa bo v primeru neuspeha sledilo detajlno razkopavanje po elektriki ...
