Page 9 of 51

Re: RaznoRazne

Posted: 06 Apr 2013, 10:42
by ZiZa
Image

tole so tanove registrske tablice, ki so ble ful aktualne pred leti, od februarja letos pa jih lahko celo zamenjaš z običajnimi...
če se ne motim moraš imeti tudi homologacijo, da imaš lahko to tablico, ne samo certifikat? doplačilo? mal mi smrdi to dvoje pa še to da te bi kepsi ustavljal, ker itak neb vedl kva je to :) sicer pa če so hotel narest izstopajočo tablico jim je ratal :D tko k so ble une začasne tazelene tablce, ko je na njih pisalo do kdaj so veljavne in se je gledali do kdaj bo ta "bosanc" še v Sloveniji :)
sicer pa en hitr fotočop:
Image

Re: RaznoRazne

Posted: 06 Apr 2013, 10:57
by benz220d
mogoče mal skregana barvna kombinacija :roll: drugač me ne mot ne vem pa kak je smisel, morem enkrat mal pogledat kaj pridobiš oz. izgubiš z homologacijo, popust itak imaš pri zavarovanju če imaš certifikat? a je fora v registraciji? Ker pri vseh luknjah na cesti vsak dan j.e.b.e.m .m.a.m.i.c.o cestnem skladu ki ga plačujem.... :evil:

Re: RaznoRazne

Posted: 06 Apr 2013, 11:03
by ZiZa
s homologacijo dobiš 80% popust pri cestnini... pri certifikatu pa 90% popust pri zavarovanju. Baje da se da dobit tudi cestnino nižjo s certifikatom oziroma zavarovanje nižje s homologacijo, ampak to ni glih po reglcih :)

je pa tako, da če je avto homologiran kot starodobnik, ti piše v prometni starodobnik in pol moreš imet avto sam za srečanja, razstave... sam to te težko karkoli kaznujejo, ker pač ne morejo nč dokazat :D neki se je govoril o omejevanju števila kilometrov, ampak pomoje še dolg ne bo nič na tem narejen :)

aja pa homologacija če se ne motim mi je avgusta rekla na SVAMZ-u da je okol 200€... če imaš kkšno večjo kubaturo se splača, če maš pa moped do 1350ccm se ti pa ne splača...

Re: RaznoRazne

Posted: 06 Apr 2013, 17:48
by keri
Jest imam 50 let starga Forda mi je lani certifikat potekel pa ga bom letos kar redno reg.z tem tablicam ......bo sigurno kako sranje jebeš popust že tko se bolj mal peljem a pol mi bojo pa še dan v tednu določil al kaj,dok imam službo bom tud za celo reg.stisnu drugač ni pa tud popust nič ne koristi....tako je vsaj moje mnenje

Re: RaznoRazne

Posted: 06 Apr 2013, 19:06
by kmetek
keri wrote:Jest imam 50 let starga Forda mi je lani certifikat potekel pa ga bom letos kar redno reg.z tem tablicam ......bo sigurno kako sranje jebeš popust že tko se bolj mal peljem a pol mi bojo pa še dan v tednu določil al kaj,dok imam službo bom tud za celo reg.stisnu drugač ni pa tud popust nič ne koristi....tako je vsaj moje mnenje
No še en, ki mu več pomeni brezskrben užitek, kot pa 100€ prihranka :D

Pizda, zdej ma lahko že `89 Golf II GTI 8V (torej najbl osnoven in najmanj poseben) certifikat, svašta. Še dolgo traja ta odisejada brez strožjih ukrepov :roll:

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 07:10
by dennis18
kmetek wrote:
keri wrote:Jest imam 50 let starga Forda mi je lani certifikat potekel pa ga bom letos kar redno reg.z tem tablicam ......bo sigurno kako sranje jebeš popust že tko se bolj mal peljem a pol mi bojo pa še dan v tednu določil al kaj,dok imam službo bom tud za celo reg.stisnu drugač ni pa tud popust nič ne koristi....tako je vsaj moje mnenje
No še en, ki mu več pomeni brezskrben užitek, kot pa 100€ prihranka :D

Pizda, zdej ma lahko že `89 Golf II GTI 8V (torej najbl osnoven in najmanj poseben) certifikat, svašta. Še dolgo traja ta odisejada brez strožjih ukrepov :roll:
In kje lahko taksen golf dobi certifikat? Te lahko jaz za kadett-a E tudi dobim ? (let. 90) 8-)

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 09:45
by croma_man
nej majo certifikat, nej majo modre tablice, rajš plačam polno zavarovanje pa cestni sklad pa mam mir pred temi neandertalci.

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 09:58
by ZiZa
nevem kaj je narobe s certifikatom :) če lahk manj plačaš, why not :)

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 16:01
by DS71
ko ti bojo avto čipirali boš pa vekal :lol:

Re: RaznoRazne

Posted: 24 Apr 2013, 20:09
by Axion
kmetek wrote: Pizda, zdej ma lahko že `89 Golf II GTI 8V (torej najbl osnoven in najmanj poseben) certifikat, svašta. Še dolgo traja ta odisejada brez strožjih ukrepov :roll:
Napaka, letnik '91 lahko in bo dobil certifikat (teoreticno ga je ze). Ampak nihce ni omenil da je treba placat 300eur, ker se gre za youngtimerja. In ker je na prvem mestu denar, ni nekih ovir in prepovedi. Iz tega denarja se futra svamz. Dokler imam jst tabele tablce gor, me nihce ne more prisilt v menjavo tablic. Ce me policaj ustavi, mi ni potrebno kazat certifikata, ampak prometno in v prometni ne pise ali je avto "oldtimer" ali ne. Ker za vpis le-tega pa mora bit star 30let (naj me kdo popravi ce sem se zmotil).
..sicer pa tud zajle za stevec ni glih problem staknit.

In ti kmetek od vseh tukaj najboljse ves kaj se mi je zgodilo, in samo zaradi tega sem sel delat certifikat, ker dvigne ceno vozila na papirju. Za 99.9% slovencev pa je moja kanta samo se en star kvazi sporten odsluzen golf.

Na to, da se ti certifikati izdajajo dnevno za take podrtije od golfov, ki brez dodatnih 50eur tudi cez tehnicnega nebi sli, se niti ne sekiram.

Certifikata pa zaenkrat se nimam v rokah zato, ker se mocno tehtam ali bi prodal ali obdrzal najbolj osnovnega in najmanj posebnega golfa. Skoda da takrat, ko si prisel k meni iskat tiste nesrecne feltne, ni bilo avta doma, mogoce bi pa spremenil mnenje. ;)