VW Golf mk1 1980

User avatar
golfarer
Posts: 106
Joined: 18 Aug 2012, 22:58
Avtomobil: VW Golf mk1

Re: VW Golf mk1 1980

Post by golfarer » 25 Aug 2012, 14:04

...menjal se je rezervoar za gorivo,ter nalivna cev.

Image

Image

Image

Image

Image


Lp Igor
User avatar
golfarer
Posts: 106
Joined: 18 Aug 2012, 22:58
Avtomobil: VW Golf mk1

Re: VW Golf mk1 1980

Post by golfarer » 25 Aug 2012, 14:07

Vmes sem dal se par stvari pocinkat....mater se je svetilo ,lo sem montiral ...trenutno,po 2 letih ,pa je blink blink,odšel bog ve kam :?

Image

Image

Image

Image

Lp Igor
User avatar
golfarer
Posts: 106
Joined: 18 Aug 2012, 22:58
Avtomobil: VW Golf mk1

Re: VW Golf mk1 1980

Post by golfarer » 25 Aug 2012, 14:09

Izdelava dvojnega dna v gepeku...

Image

Image

Image

Image


Lp Igor
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: VW Golf mk1 1980

Post by L4UK0 » 25 Aug 2012, 14:23

Ej zdajle sem prelistal prejšnjih par strani slik in te moram pohvalit :D Si si pa dosti dela nakopal hehe. Daj povej s čim se drugače ukvarjaš, ker tale epizoda z tapeto zgleda kar PRO 8-)

P.s. Te čisto bele ledice pa meni ne pašejo v star avto...mora biti malo rumenkasto :)
Image
User avatar
golfarer
Posts: 106
Joined: 18 Aug 2012, 22:58
Avtomobil: VW Golf mk1

Re: VW Golf mk1 1980

Post by golfarer » 25 Aug 2012, 16:03

Hvala za pohvale,čeprav sem že prej omenil,da na slikah zgleda vse bolj oh in sploh ,kot v resnici.Ukvarjam se z termoformiranjem,namreč imamo manjše družinsko podjetje ,ki se ukvarja z izdelavo lahke transportne embalaže iz termoformirane folije,oziroma po domače iz vakuumirane folije.Sicer ne vem ,koliko poznaš postopek,ampak na kratko recimo takole,zopet po domače.Materijali,kot so polistirol,abs,pvc,pet,pet-g,polikarbonat,lexan itd(lahko je v ploščah,ali v roli),se v stroju s pomočjo grelnih teles(grelcev)zagreje do določene temperature,nakar ga vakum prisesa na orodje izdelka.Orodje je ponavadi iz aluminija,oziroma epoksidnih smol in za kakšen probni komad,tudi iz lesa ,kot je bilo v mojem primeru.To je to v res grobi razlagi.Za lažjo predstavo,mam en star filmček,ki sem ga posnel za potrebe šole.Ga bom poiskal in upload-al gor.
User avatar
golfarer
Posts: 106
Joined: 18 Aug 2012, 22:58
Avtomobil: VW Golf mk1

Re: VW Golf mk1 1980

Post by golfarer » 25 Aug 2012, 17:15

Evo najdu,sicer je bolj tko tko posnet,ampak za lažjo predstavo bo....


Lp Igor
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: VW Golf mk1 1980

Post by Opelpower » 26 Aug 2012, 12:00

Huh zanimivo.... mi lahko poveš kakšne so lahko max. velikosti modela?
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW Golf mk1 1980

Post by DS71 » 26 Aug 2012, 12:29

huh ..a začnemo delat pokrove A stebrička za ascono in manto :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW Golf mk1 1980

Post by Anzee » 26 Aug 2012, 12:45

To vse zgleda cist prevec hudo in totalno profi :) Tole plasticarjenje je pa tudi meni interesantno! Matr bomo uboscku nakopal dela :D
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: VW Golf mk1 1980

Post by L4UK0 » 26 Aug 2012, 20:12

Hudo zgleda tole! :) Jst že razmišljam kaj bi rabil he he he :D
Image
Post Reply