Ker sem se odločo, še kr nekak vrata zlagat notri, tudi tapete, čeprav vem da je nevarnost da kej popraskam, ko bom vse dele notranosti druge notr vleko. Rajš jih mam iskreno v avtu pa pač orng pazim potem, kot da mi v kleti plesnijo.
Tko da sem mogo kupit zvočnike za prva vrata za v tapete zmontirat. 13 cm pridejo. Sem mislo, da so me nasral temi VIBE, da so dobri, pa sem potem ugotovil, da je kr čist solidna firma in dejansko bolš od raznih Pioneer/Alpine vstopnega modela, kjer je bil magnet v velikosti tistega za na hladilnik kej pripopat
Še primerjava z original pokaže, da sem kr dobro zadel. So skoraj identični v vseh merah
Fiksiranje je dokaj debilno. Sam ajde. 30 let star dizajn, nej jim bo
Pa mal nekdaj napihnjena in prepojena tapeta, ker ljudje niso daliji vseh folij zaščitih nazaj ko so delali kaj po vratih
Zelo uspešno sem uspel očistit tudi še eno zvočno izolacijo ki pride pod tapete. Ta je nafilana s tisto neko volno/filcom
Potem pa bolj "zabavni" del. Vsi so te tapete sam trgali dol, plus starost jim tudi ni nič pomagala. Tako, da so potem vsi te noski tapet vedno celi zdrobljeni oz v večini primerov manjkajoči. Jz sem kupo tapeta, ki so imele več ali manj cele, nekaj sem mel pa še jz dobrih in sem noske premestil. Lepljeno z 2k epoxy lepilom. Bi mogl držat
Potem sem zamenjal še kljuko voznikovo in si dal novo
In voznikova vrata čisto kompletno zunaj in znotraj sestavljena. 90's design porn
Potem pa dalje zadnja vrata. Urejeni na novo kabli
Tudi tukaj uspel zvočno izolacijo očistit skoraj v stanje nove
In pa počasi prihajam na tole sračje gnezdo, katerega se niti najmanj ne veselim. Špageti marelli. Tuki bo še ogroomno dela. Morm uredit 4 veje avta (polno porezanih kablov, štukanih, neznano, oksidirano, itd) in nardit 2 novi (motor in senzorji motorja). Ta avto je namreč cela elektrarna kolk je to kablov.
