'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Majstersko izvedeno in super predstavljeno!

Re: '74 VW 1303
No o majsterstvu jaz nebi govoril, to je le moj prvi tapravi motor ki ga sestavljam sam
sem pa zato trojno previden in zraven spijem dvojno kolicino piva za sreco 



Re: '74 VW 1303
Jaz sem do sedaj razdrl samo mašino od Tomos Automatic tako, da mi je tole kar ti delaš majstrsko !




- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
mmmm
zakaj pa ti ni všeč dodatni karter .jaz vidim tam korist ker je več olja=boljše hlajenje .. z tem plehom razen napisanega ne bo nič bolj hladilo .. mogoče dvojna ali trojna oljna pumpa? Pa dodatni hladilnik povleč iz pumpe?

zakaj pa ti ni všeč dodatni karter .jaz vidim tam korist ker je več olja=boljše hlajenje .. z tem plehom razen napisanega ne bo nič bolj hladilo .. mogoče dvojna ali trojna oljna pumpa? Pa dodatni hladilnik povleč iz pumpe?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: '74 VW 1303
Dvojni karter štrli izpod motorja, tudi do te mere da postane najnižja točka na podu avtomobila. Tako bi imel vedno strah pred tem da ga odbijem, če bi spregledal kak malenkost večji kamen ali kaj podobnega.
Pleh ni mišljen za odvajanje temperature - njegov namen je da zadržuje olje v karterju in preprečuje, da bi se olje v ostrih ovinkih zlivalo višje v blok in tako prišlo do tega da oljna pumpa potegne zrak vase. Takrat instantno pade tlak olja po celotnem motorju, kaj se dogaja drsnim ležajem brez oljnega tlaka pa vemo.
Praktično vsak hroščar, ki se mu je že kdaj mudilo v kak ovinek je že izkusil zloveščo rdečo lučko za pritisk olja. Ni prijetno
Temperatura olja me načeloma ne skrbi, ker mislim da bi serijski hladilnik moral zadoščat. V kolikor ne bo, ga bom zamenjal s tip4 hladilnikom, ki je za par rež debelejši, ter povečano oljno črpalko; v kolikor še to ne bo dovolj še vedno ostane opcija dodatnega zunanjega hladilnika.
Pumpe se tudi dobijo močnejše; so globje in imajo večji pretok olja, vendar uporabo njih svetujejo samo takrat, ko se dodaja zunanje hlajenje olja ali filter.
Pleh ni mišljen za odvajanje temperature - njegov namen je da zadržuje olje v karterju in preprečuje, da bi se olje v ostrih ovinkih zlivalo višje v blok in tako prišlo do tega da oljna pumpa potegne zrak vase. Takrat instantno pade tlak olja po celotnem motorju, kaj se dogaja drsnim ležajem brez oljnega tlaka pa vemo.
Praktično vsak hroščar, ki se mu je že kdaj mudilo v kak ovinek je že izkusil zloveščo rdečo lučko za pritisk olja. Ni prijetno

Temperatura olja me načeloma ne skrbi, ker mislim da bi serijski hladilnik moral zadoščat. V kolikor ne bo, ga bom zamenjal s tip4 hladilnikom, ki je za par rež debelejši, ter povečano oljno črpalko; v kolikor še to ne bo dovolj še vedno ostane opcija dodatnega zunanjega hladilnika.
Pumpe se tudi dobijo močnejše; so globje in imajo večji pretok olja, vendar uporabo njih svetujejo samo takrat, ko se dodaja zunanje hlajenje olja ali filter.


Re: '74 VW 1303
Vikend je bil relativno slabo produktiven, vreme je blo prehudo da bi prezivel dva dni v kleti. Kljub temu se je nekaj nardilo. Prvi je bil motorštender. Najtaprvo sem razkopal en menjalnik, ga izdolbel in odoka opral. Nato sem zvlekel vse staro železje okol bajte na kup, koval, varil, rezal, vrtal, pomerjal ter nakoncu sestavil tole čudo. Nenavaden kot fotografije botruje nestabilnemu izgledu, v realnosti je statično povsem zadovoljiv.
Tako se je on sušil v kurilnici:

Potem je prišel na vrsto ponos tajvanske industrije, 4v1 kolektor. Vedel sem, da ne bo baš nešto, in res ni bil. Material sicer deluje ok, vendar je sama kvaliteta izdelave (predvsem natančnost zvarov) močno vprašljiva.

Odstranil sem tudi (meni nepotrebne) odvode za predgretje sesalnega kolektorja enojnega fergazerja ter pobrusil vnapotohodeče in prevaril dvomljive vare. Tako je zgledalo brušenje iz notranje strani kanalčkov predrgetja in zvarov:
Še odzunaj, povarjena luknja in brušenje

po manjši obdelavi dela, kjer se vse4 cevi združijo v eno, je kolektor dobil še en sloj antikorozijske zaščite, pravtako j-cevi. Te so bile okrog zvarov presenetljivo dobre, njihove težave pa predstavlja očitno napačen postopek krivljenja cevi, ki je botroval gubanju notranjega dela cevi, kar se vidi iz slike. Če bi htel to popravljat bi moral odrezat cel radius in zvarit noter novega. Ko jebe. Je pa spet potrditev teze, če hočeš met dobro moraš plačat prave evre ali nardit sam.
Pršut

Zdaj je bil tudi pravi čas, da se obnovi ter preveri alternator. Razkopan in umazan zgleda nekako takole:

Da se bo gladko in dolgo vrtel sem mu privoščil dva pedra najvišje kvalitete kar trg ponuja

Ker so krtačke še zelo mesnate ter jih je možno zamenjati tudi brez demontaže motorja, sej se odločil pustiti obstoječe. In tako po skoraj treh urah jebarije s podložkami, distančniki, maticami, ravnimi šraufi, rjo ter vsem živim sranjem ki so si ga švabi lahko spomnili in obenem pozabili narisat v shemo, se je alternator skupaj s hladilno veternico vrnil v razpoznavno stanje.


Naslednjič - glave!
Tako se je on sušil v kurilnici:

Potem je prišel na vrsto ponos tajvanske industrije, 4v1 kolektor. Vedel sem, da ne bo baš nešto, in res ni bil. Material sicer deluje ok, vendar je sama kvaliteta izdelave (predvsem natančnost zvarov) močno vprašljiva.

Odstranil sem tudi (meni nepotrebne) odvode za predgretje sesalnega kolektorja enojnega fergazerja ter pobrusil vnapotohodeče in prevaril dvomljive vare. Tako je zgledalo brušenje iz notranje strani kanalčkov predrgetja in zvarov:

Še odzunaj, povarjena luknja in brušenje

po manjši obdelavi dela, kjer se vse4 cevi združijo v eno, je kolektor dobil še en sloj antikorozijske zaščite, pravtako j-cevi. Te so bile okrog zvarov presenetljivo dobre, njihove težave pa predstavlja očitno napačen postopek krivljenja cevi, ki je botroval gubanju notranjega dela cevi, kar se vidi iz slike. Če bi htel to popravljat bi moral odrezat cel radius in zvarit noter novega. Ko jebe. Je pa spet potrditev teze, če hočeš met dobro moraš plačat prave evre ali nardit sam.
Pršut

Zdaj je bil tudi pravi čas, da se obnovi ter preveri alternator. Razkopan in umazan zgleda nekako takole:

Da se bo gladko in dolgo vrtel sem mu privoščil dva pedra najvišje kvalitete kar trg ponuja

Ker so krtačke še zelo mesnate ter jih je možno zamenjati tudi brez demontaže motorja, sej se odločil pustiti obstoječe. In tako po skoraj treh urah jebarije s podložkami, distančniki, maticami, ravnimi šraufi, rjo ter vsem živim sranjem ki so si ga švabi lahko spomnili in obenem pozabili narisat v shemo, se je alternator skupaj s hladilno veternico vrnil v razpoznavno stanje.


Naslednjič - glave!


Re: '74 VW 1303
Zalo zanimivo branje! Ležaji Fag pa zmagajo 

1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: '74 VW 1303
Hja s kolektorjem je res tako, al plačaš, al narediš sam 
alternator si lepo upedenal
Uglavnem spremljam tvoj projekt in je kar zanimiv, kar tako naprej

alternator si lepo upedenal

Uglavnem spremljam tvoj projekt in je kar zanimiv, kar tako naprej


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
sam tiste J pipes so pa res češko zakrivili .. jaz sem imel na trajku "dual pipe" azijskega porekla pa so bli ti komadi vrhunski proti temu ..edino vare so na hlačah malo s srebrno popravljali
sma jebe* zo dej ..tm spodaj itak ne bo videt pa tudi poznalo se ne bo

sma jebe* zo dej ..tm spodaj itak ne bo videt pa tudi poznalo se ne bo

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
