

Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
A bos okostnjaka kvartopirca razzagalDS71 wrote:Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi
Kakšna pa bi bla situacija, če bi injektor šprical za loputo?eugene wrote:To so IDA style ITBji:
Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Če ne gledamo ravno starih kugelfišerjev in kaj je še pač mehanskih (pra)vbrizgov, jih moderni elektronski z vsemi svojimi na zračni tlak, vlažnost in kvaliteto bencina prilagajajočimi se mapami, dinamičnimi začetnimi obogatitvami, sodelovanji z svašta senzorji in prilagajajočimi se mapami vžiga ter tako dalje in tako naprej, posekajo po dolgem in počez tako po moči skozi celotno območje vrtljajev kot tudi ekonomičnosti.zegler wrote:glede modernih radijev in teh fake fergijev ... kaj je boljsega pri einspritzu od DOBRO porihtanega in optimiziranega fergijares da je vzdrzevanje drazje in tezje, ampak kot sama funkcija.....