Včeraj sma ponovno oživela še en motor, ki se je pred časom naenkrat ustavil.
Razlog je bil odtegnjen vztrajnik

... Motor je bil sicer v super stanju (neodprt blok, ležaji še std.). Prihaja iz "kübelwagen". Načeloma se gre za klasični "tip1" blok motorja, ki pa ima manjšo kompresijo(vrjetno zaradi uporabe je v vojski pripravljen na slabše gorivo) in pa nekaj zanimivih ojačitev ki so privijačene na spodnji del bloka(vrjetno zaradi uporabe po terenu

)
Kot posledica majnše kompresije in neuporabe teh vozil zaradi specifike vozila tudi glave med ventili niso bile počene (kar je pogosta težava rabljenih glav na klasičnih motorjih).
No pa k težavi ... Vztrajnik je pritrjen z enim velikim vijakom, tukaj se je ta razrahljal in vztrajnik si je naredil svojo pot okoli gredi... slike povedo več.
Zaradi opletanja vztrajnika je pobrusilo notranji del zvona na menjalniku (kar ni nek problem), uničilo je luknje kjer pridejo zatiki med gredjo in vztrajnikom in rahlo poškodovalo ohišje motorja na koncu kjer se nahaja zadnji ležaj.
Ohišje je bilo potrebno dati na brušenje in je dobilo nove ležaje na gredi, ojnicah in na odmični. Glavno gred in vztrajnik sma parvtako zamenjala z drugimi rabljenimi kosi, gred seveda pobrušena na nove mere, vztrajnik pa površinsko poravnan tam kjer seda lamela.
Rahle obdelave so bile deležne tudi glave motorja, ker je načeloma zmeraj treba poravnati površino kamor sede cilinder (ker tukaj seveda ni tesnila

), smo hkrati še malo dvignili kompresijo.
Ko smo pa že tukaj, pa sma zamenjala še batne obročke in montirala teflone ki jih zračnohlajeni motorji iz tovarne nimajo.
Kaj še naj rečem drugega kot pa ... wroooommm
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=UePYYIPUIhQ[/youtube]