Page 9 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 09:09
by croma_man
rumene so boljše, te mam jst, po 2 sezonah so še kr brez poškodb.

drugač pa nared povezavo

http://garagistic.com/uploads/images/MA ... rutbar.jpg

jst mam tak, strut švasjen na šalce, pa povezava dol na nov nosilc za 188ko pa še kletko za akumulator mam.

Ko se je to dodalo, se je lega avta hudo hudo popravla

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 11:30
by pero27
http://www.strongflex.eu/en/content/6-red-or-yellow
rumene so predvsem trše ;)

najboljše so baje od POWERFLEXA ker majo zrezane kanale za mast, tako da ni puša suha že po enem mesecu uporabe (in se posledično strga)
ampak so pa malo dražje;
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 136/1.html

primerjava trdot je pa sledeča;
strongflex; rdeča=80ShA rdeča&črna=90ShA
powerflex; rumena=60ShA vijolčna=70ShA črna=90ShA
(višje si na shorovi lestvici, trši je material - isto kot koleščki za skejt)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 13:16
by croma_man
pr men je drug problem : zarad ekscentrov zadaj mi striže puša počez in mi škripljejo zadnje roke...bo treba naštudirat updejt za 2016. Počla ni nobena, je pa rahlo zoprn zvok včasih.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 16:25
by pero27
Sej pr powerflexu dobiš escentrične puše (če prav razumem njihova puša nima samo ekscentrične luknje ampak tudi rahlo diagonalno, kar skompenzira to striženje) in pol niti ni treba švasat tistih koščkov pleha na zadnji most.
jst bom pomoje kr pr njih nabavil komplet ko to pride na vrsto

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 20:58
by kmetek
Na tvojem mestu bi o firmi Powerflex 2x premislil. Ja, eni so super zadovoljni z njimi, realnost pri malo bolj dinamični vožnji pa zna biti podobna tejle...

https://www.youtube.com/watch?v=g5vobxlMYNQ

Raje kakšen strongflex oz. kaj podobno vzdržljivega.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 22:56
by pero27
ja...
men tole zgleda kot da je nekdo tlačil pušo v zjebano in ostro roko; potem bo vsako prežvečilo, poleg tega manjka podložka in mast, puša mora bit mastna, v luknji pa je nikakor nebo lociralo samo trenje gume ob luknjo ampak jo je treba upasat z nečem kovinskim

verjetno itak vsi proizvajalci uporabljajo isti poliuretan, po možnosti še od istega dobavitelja, edino drug pigment vržajo not
pri powerflexu so me prepričale une spiralne zareze v puši, ki dajo vsaj teoretično možnost da mast ostane not eno leto (ker pri tistih ki so gladke znotraj si ne predstavljam da nebi vse masti porinilo ven po par 100 obremenitvenih ciklih = 100km

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Nov 2015, 23:17
by croma_man
fantje, preveč teorije...

še vedno so to 30-40 let stare kante, kjer tehnologija in razvoj ni oplazila dlje kot 12V na vtikaču za polnit telefon, tolerance so take da ima še toleranca toleranco, ti pa tle cepite atome kot da se gre za miljonske projekte.

:lol: :lol: :lol:

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Nov 2015, 00:13
by pero27
Ma tebi je zmerej preveč teorije, pol ti pa avto drugi šraufajo.
Jst mislim da če nekej niti v teoriji ne funkcionira, potem v praksi nikakor ne more.
In če veš zakaj je nekaj narejeno tako kot je in čemu to koristi, potem ni to nič slabega.
Hotel sem samo povedat ZAKAJ bi jaz raje kupil powerflex kot strongflex, ker če nekdo samo napiše kupi to ker je boljš, potem se men zdi to popolnoma neuporabna informacija, ker nemorem presodit al je res boljš al ne. Nekaj čisto drugega pa je, če ti nekdo pove ZAKAJ je nekej boljš.
Brez zamere, croma, pa sorry, zegler, za smetenje.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Nov 2015, 01:01
by kmetek
Sej bi najdu temo, samo je na reno forumu, pa bi se enim želodec obrnil :lol:

Tale tip na videu je pa mel to not mislim da 8k milj, ampak je kar dosti na pisti, samo konc koncev je to namen teh puš. Na žalost je tole na videu zmontirano po tovarniških navodilih, z mastjo in to eno podložko ki jo dobiš zraven, roka pa nima ostrega robova, ti lahko najdem sliko. Pač zgrešena konstrukcija že v osnovi in tega ne popraviš z ničemer, skret je po domače povedano. Drag skret, katerega marsikdo kupi ker je lepe barve in se hudo sliši. Žal... Imel je edino to srečo, da so mu dali brezplačno drug komplet, kateri itak ni zdržal nič več, jih je po 3 trackday-ih zagonil v kanto in dal podrejat iz orodne plastike, zdej ma že par sezon mir ;)
Išči firmo, kjer dobiš notranjo IN zunanjo pušo oz. podložko, pa vmes ta poly-wahteversranje. Ker tko kot si rekel, nima vsak avto lepo okroglega robova luknje in ščasoma se to zjebe. V veliko primerih imaš samo tri pametne opcije za dobre puše. Kupiš original od športnega modela (pač tisti ki imajo drugačne od navadnih), daš delat iz neke orodne plastike ali pa uniboli. Vse drugo je samo neka začasna rešitev za lepo vožnjo. Pač če se normalno voziš bo tud Delphi OK za par let mogoče. Če pa podvozje mal bolj trpi, pa je brezveze šparat. Sicer s Strongflexom je folk kar zadovoljen, mislim da z unim vmesnim, ne vem kakšen je, rumene barve? Na tvojem mestu bi na favdlu najdu debato (ki jo je mislim da začel eugene), kjer maš opisane trdote teh orodnih plastik in razloženo zakaj je kakšna dobra in katera je primerna za to kar rabiš. Kupiš palco, daš orodjarju mere, pa ti za manj denarja naredi 5x boljšo stvar. Samo morš vedet, če je fiksno in trdo, pol ni udobno. In obratno. Powerflex bi pa bil rad oboje, kar pa ne gre glih ane...
Treba se je vprašat kaj rabiš in kolk bi dal. Pol se da pomagat. Pred tem je pa lahko vsak pameten. S prakso al pa teorijo. Itak če si kdaj kej prebereš in preštudiraš si pametnjakovič in teoretik... :roll:

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Nov 2015, 09:01
by eugene
Misliš reč zgrešena konstrukcija avta.. ja to bi se skoraj strinjal. :lol: poliuretan zdrži če je obremenjen pravilno. Če ga bo neki trgalo in gnetlo bo šol v kurac ker se ne podaja kot guma. In ker je poliuretanska puša skonstuirana kot je, ni ulita ( zlepljena) skupaj z kovinsko kletko in centrom avtomatsko zgubi fiksiranje v smeri aksijalno in je samo od kontrukcije podvozja odvisno če se to obnese. Na enki recimo se to obnese in ni problemov. Je pa res da bi mogu proizvajalec to vedet in bodisi prilagodit konstrukcijo ali pač ne delat puš za določene aplikacije. Recimo cliota.

Tu je thread o temu. http://www.cliosport.net/threads/issues ... 739/page-3

Po moje je problem ker je malo švoh dizajn. jaz bi naredu daljšo zunajo pušo z močnejšega materijala inmanj masa na robu znotraj ki locira roko aksijalno. in nekam suho se mi zdi vse skupaj- to se morak kopat v masti. pomoje je velika napaka ker so te puše dimenzisko kopije gumenih.p večini je tako.