Evo mesec okoli... ampak skozi v akciji
Tam nekje na sredini januarja sem naletel na sliko ki je spremenila top predelave
In ja .... dva tedna sem razmišljal in naposled tudi GR4 poširitve tudi kupil

Razlog zakaj sem se odločil za to je sledeč; če na kadetta natakneš 15, 16 col... rata kot koza.. previsok...
Alpa ga tolko znižajo da je nevozen.... ga dajo na zrak.... ni zame...
GT/E poširitve pa so super ker še dodatno razširijo avto in premaknejo koloteke višje....
Tako pride do kombinacije da imaš kadett C ja na 16kah in je še vedno zelo nizek ...

Na večje kotače pa sem želel zaradi večje izbire gum, večje izbire platišč,
večjih prednjih bremz in boljšega izgleda
Najprej sem avto dal na željeno višino, si sposodu 16ke in tudi feltne dvignil od tal kot da bi bile namontirane 215 40 r16... da sem dobil predstavo kam pridejo kolesa in če bodo poširitve ok.... eltne sm tudi podložu tako da se bodo poklapale s poširitvami...
Evo osnutek
Ogromno sem testiral.... preverjal višino avto in hod rok in diffa glede na nove poširitve in 16col platišča...
Zdaj je vse tako na limiti da je prema 5cm od končnih blažilcev... avpuh pa bo treba spelat pod premo
Vse skupaj bo zaradi tega malo dlje trajalo ampak ni mi žal....
Se pa je tudi dogajalo na motorju... no tle so najprej bila sama razočaranja...
Bati so neki mleli ob glavo.... verjetno kose turbine
V ojnici je bil košček jeklene krtače
Vzstrajnik pa .... no coment.... baje so vsi od LET motorjev taki in folk tako vozi naprej
Še malo slikc....
Blok je malo obrabljen... bi lahko šel na prvo brušenje, bom pa verjetno šel direkt na drugo....
Bati in ojnice pridejo novi.... (za drugo brušenje ... torej 87mm )
Vzstrajnik drugi....
Gred je šla na prvo brušenje....
Zdej pa počasi zbirat kose za motor, in poštimat motorni prostor kateri ima nekaj odvečnih lukenj in nekaj estetskih napak... pošvasat in pokitat in barvat....

Se bo pa barval motorni prostor in poširitve hkrati... sej se le te namontira na gumo in upam da ne bo rablo še enkrat bokov barvat
