Page 78 of 117
Re: Audi Quattro
Posted: 04 Mar 2016, 19:39
by $küll
temu problemu se lahko postaviš po robu tudi tako, da imaš na sistemu vbrizga nepovraten ventil (ponavadi na izhodu benz pumpe), tako da ti potem ko pumpa neha delat, zadrži pritisk v sistemu, in s tem težje zavre. k-jet ima take velike regualtorje pritiska goriva ki imajo membrano z vzmetjo v sebi ki ti tudi po tem ko pumpa neha delat držijo pritisk v sistemu...
ta moj motor ima vse tri zadeve, in se baje to vklaplja samo ko greš v kake klance, ko se dolgo voziš na AC itd... je pa to bil takrat hi-performance avto in so jemali v zakup to da se bo avto gonu, in je moralo delat pri vseh pogojih...
Re: Audi Quattro
Posted: 05 Mar 2016, 12:14
by zegler
ja saj pravim, glede na osnovi masine so resitve popolnoma na mestu, zmeraj rad vidim ko inzenirji kaksne zadeve resijo uspesno ... hvala za detajlno sliko postavitve komponent..
jaz recimo na mojem projektu vidim kak se zadeve grejejo, po nekaj minutah na polno po AC pridejo plini na slabih 1000 C.. VEM, da nimam opimalno nastavljenih zadev, ampak razmere tam notri so NORE

hecno pa je da se na olju in vodi ne opazi pretirano.
Je ze blo huje, ko ni bilo turbo gor ampak. Tam je pa bilo na polno iz kopra do mb (stari cajti brez radarjev itn )

Re: Audi Quattro
Posted: 05 Mar 2016, 12:18
by Fleko
zegler wrote:

pametno ... tocno ta problem ima moj moped, ampak samo ce ga ORNK zenes pa pol vrocega izklopis, in ker je V masina pa ima einspritz vmes med cilindri... pol ko prvic zaverglas laufa 5 sekund pa crkne
Enako se dogaja iz mojim frgazarcom, ko ga tišim do kraja in nato ugasnem komi vžge

Re: Audi Quattro
Posted: 05 Mar 2016, 13:16
by $küll
zegler wrote: hvala za detajlno sliko postavitve komponent..
prebolevam gripo pa nimam drugega dela

Re: Audi Quattro
Posted: 05 Mar 2016, 15:14
by Tine
Fleko wrote:zegler wrote:

pametno ... tocno ta problem ima moj moped, ampak samo ce ga ORNK zenes pa pol vrocega izklopis, in ker je V masina pa ima einspritz vmes med cilindri... pol ko prvic zaverglas laufa 5 sekund pa crkne
Enako se dogaja iz mojim frgazarcom, ko ga tišim do kraja in nato ugasnem komi vžge

V izogib temu obstajajo keramicne izolatorske podlozke iste oblike kot je dno ferga, in pride med kolektor in fergazer.
Em, kaj pa ce bi kot ljubitelji tehnike zadnjih par kilometrov raje malo znizali tempo iz max gnanja na normalno voznjo in raje pravilno ohladili motor? Izklapljanje razzarjenih motorjev ima se kako drugo neprijetno posledico kot slabo vziganje par trenutkov po tem..
Re: Audi Quattro
Posted: 06 Mar 2016, 18:00
by $küll
ma ja sej se ustaviš in počakaš in vse vse, samo pod havbo ševedno kuha, posebej poleti ko je 35 stopinj zunaj, asfat pa pri 80st...

Re: Audi Quattro
Posted: 07 Mar 2016, 21:08
by Fleko
Tine wrote:
V izogib temu obstajajo keramicne izolatorske podlozke iste oblike kot je dno ferga, in pride med kolektor in fergazer.
Tell me more
Tine wrote:
Em, kaj pa ce bi kot ljubitelji tehnike zadnjih par kilometrov raje malo znizali tempo iz max gnanja na normalno voznjo in raje pravilno ohladili motor? Izklapljanje razzarjenih motorjev ima se kako drugo neprijetno posledico kot slabo vziganje par trenutkov po tem..
Drugače pa ni tako hudo, kot je bilo prebrat

, vedno vsaj 2km predno se avto vgasne se vozi zmerno.
Recimo v soboto sem avto pustil dolgo časa na mestu laufati, pa je po tem tudi težje vžgal. Me zanima kako bo poleti.
Re: Audi Quattro
Posted: 07 Mar 2016, 21:19
by eugene
Poguglaj phenolic spacer. Samo kako pride v frgazerju do Zracnega zepa ce pa je boula odprta v atmosfero. Neki drugega Je po moje.
Re: Audi Quattro
Posted: 07 Mar 2016, 21:25
by Tine
Tako to zgleda na starih alfah z stoječimi DRLA dellorti.. čist brezvezni distančnik iz umetne mase, ki deluje kot temperaturni izolator.
(Rok pardon za off)
Re: Audi Quattro
Posted: 07 Mar 2016, 21:54
by pero27
Ja sej fenol formaldehid a.k.a. Bakelit je visokotemperaturno stabilna plastika (ni keramika, je pa bolj trda zadeva od povprečnega abs-a)
dobiš pa bakelit komot v obliki plošč in lahko zrežeš/daš zrezat