Evo me po 20 dneh.... sem si vzel čas za update

Dela se vsak popoldne, nažalost na veliko frontah kar meni ni ok ampak zaradi čakanja na kose je tako ....
Karter smo rešli... povarjen je samo zunaj in dihta... tudi zravnal sm ga v piko samo z gretjem in šponanjem

Ena slika z montiranim karterjem in avspuhom....
Ena od zadev ki me ej mučla je adapter za oljni hladilnik, ki ima noter 120 stopinjski termostat,
kar mi ni najbolj dišalo in ---- > papi ----> predelava
En frend mi je zaupal foro da se da zelo enostavno predelat en oplov vodni termostat (92") da paše potem tuki

In res je.... naredil sem še tako da je skozi malo odprt tudi kanal od hladilnika...
bolj kot drugo, da je zadeva preluftana
Začete testa... termostat še v začetnem položaju... malo odprt kanal za hladilnik...
Pri 100" pa že povsem odprt kanal za hladilnik in zaprt direkten kanal:
Zadeva je torej super, deluje! za 100% pa se je en frend ponudu da bo stestrial na suzuki samuraju c20xe
veliko pa se je delalo na sesalnem kolektorju

Sem mislil da se bo več vleklo ampak potem je vse nekako steklo,
reskanje, dobava alu, rezanje na vodni curek, varjenje, reskanje kanalov (EUGENE!

), in končno brušenje kanalov...
Sedaj pa čakam materjal s Švedske da lahko nadaljujem s sesalnim kolektorjem
Naslednje poglavje, prirobnica na turbini

Ker je original ful pod kotom je blo treba naredit novo
Evo super izpadlo.... ker sem zadevo prišraufal na eno plato se med varjenjem ni zvilo prav nič tako da super
Potem pa še ena stvar.... ker mi originalen izgled motorja s sivim pokrovom motorja,
rdečim pokrovom nad svečkami in velikim alu pokrovom zobatega jermena ni všeč,
sem sledil že poznani predelavi z neta
Primerjava

Na sliki so sicer XEji ampak to o čem govorim je isto....
Potrebno je odfleksat rob pokrova spredaj... na sliki že narejeno
In testno pobarvano ter namontirano... to sm samo tako na hitro... se bo še kitalo pokrov in zaprav pobarvalo

Meni je sedaj veliko boljše
Evo kar neki materiala se je nabralo
