kmetek wrote:Najbolš da si naročiš iz tujine po kosih, bo najcenej pa mel boš kar rabiš. Pri nas je vse precej dražje. Dobiš en IC za mero, pol si pa mal naštudiraš kje bi imel cevi, ali pa si naredi cel sistem iz odtočnih cevi, pa na koncu ko imaš vse napeljano, samo prešteješ koliko kakšnih kolen in cevi rabiš in naročiš... Tko bi se jest tega lotu.
Ja danes prebil ceu dan v garaži

hahah
Ker nimam še materiala za delat levi nosilec motorja sam se lotil drugih zadev...
Odmontiral sem hladilnik in ene 6 ur iskal njegovo novo pozicijo
In pozicijo intecoolerja in hladilnika olja in filtra in .... aaaa... predelave....
It will be fun they said
Ja glede intercoolerja sem imel podobno idejo .... najprej šablona intercoolerja s
stirodurja in potem s cevmi neki provat da se kaj poklapa
Zaplete se pri filtru zraka, LMM, cev do turbine....
Upal sem na eno bol "clean" varjanto ampak bo treba spelat dovod zraka nekako tako....
Izvedba z uporabo original celibrine vsisne cevi....
Lepša izvedba, custom seveda
Na drugi sliki je lepo vidi kako grda je izvedba z original sesalnim kolektorjem
fulll dolgo cevjo do lopute....
Če me pamet ne zapusti se bom itak lotil custom sesalnega kolektorja
Kej v tem stilu, ne gledat turbine
Evo najdu še eno lepo varjanto ki se najbolj približa moji situaciji...
S tem da je ta spelu ravno kontra... izhod turbine gor, vhod pa spodaj pod pumpo bremz....
